هشدارهای مسافرتی پلیس

موبنا – سرهنگ رضا موذن روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در صورتی که با برپایی چادر، قصد اقامت در فضای باز دارید، حتما توصیه‌های پلیس در این زمینه را جدی بگیرید و از برپایی چادر به صورت انفرادی و در اماکن خلوت خودداری کنید. موذن اضافه کرد: همچنین در صورت امکان از تخلیه …

موبنا – سرهنگ رضا موذن روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در صورتی که با برپایی چادر، قصد اقامت در فضای باز دارید، حتما توصیه‌های پلیس در این زمینه را جدی بگیرید و از برپایی چادر به صورت انفرادی و در اماکن خلوت خودداری کنید.
موذن اضافه کرد: همچنین در صورت امکان از تخلیه کامل و ترک چادر خودداری کنید و از قرار دادن اشیای قیمتی و باارزش که امکان برش چادر و سرقت دارد، هنگام شب و در پشت دیواره چادرها اجتناب کنید.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی افزود: در صورت امکان، چادر مسافرتی خود را نزدیک خودرو برپا کنید.
کودکان را هنگام خرید به طلا آراسته نکنید
موذن در بیان هشدارهای پلیس برای کودکان، نوجوانان و جوانان گفت: از آراسته کردن کودکان خود به طلا هنگام خرید خودداری کنید.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی افزود: نام، سن، نشانی محل زندگی، شهر و استان خود را به فرزندان بیاموزید. به کودکان آموزش دهید، هنگام پاسخ دادن به تلفن، نگویند در خانه تنها هستند و هرگز در خانه‌های خالی، متروکه و محل‌های خلوت و دورافتاده بازی نکنند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا