بیانیه مطبوعاتی هواوی برای میت بوک

موبنا- شرکت هواوی از جدیدترین تبلت هیبریدی و ویندوزی خود با نام MateBook در نمایشگاه MWC 2016 پرده برداشت. میت‌بوک که یک رایانه همراه بسیار باریک و قدرتمند ویندوزی است برای کاربران تجاری ساخته شده تا بتواند نقش مهمی در افزایش کارایی و بهره وری در زمینه کار و سرگرمی ایفا کند و تمامی نیازهای مدیران را پاسخگو …

موبنا- شرکت هواوی از جدیدترین تبلت هیبریدی و ویندوزی خود با نام MateBook در نمایشگاه MWC 2016 پرده برداشت. میت‌بوک که یک رایانه همراه بسیار باریک و قدرتمند ویندوزی است برای کاربران تجاری ساخته شده تا بتواند نقش مهمی در افزایش کارایی و بهره وری در زمینه کار و سرگرمی ایفا کند و تمامی نیازهای مدیران را پاسخگو باشد.

این دستگاه فوق سبک به پردازنده نسل ششم اینتل از سری Core M بدون فن مجهز شده و علاوه بر تبلت کار یک نوت بوک را برای شما انجام خواهد داد. هواوی در این دستگاه از ابزار ذخیره سازی پر سرعت SSD در ظرفیت های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۴ و ۸ گیگابایتی استفاده کرده است.

میت بوک

کرک اسکاجن، معاون ارشد اینتل با اشاره به اینکه ما از توسعه همکاری خود با شرکت هواوی بسیار هیجان زده‌ایم گفت:

MateBook که جزو دستگاه های ۲-in1 به حساب می‌آید ترکیبی از یک تبلت قدرتمند و یک کامپیوتر کامل است و این زمان بسیار مناسبی برای هواوی است که با این محصول وارد بازار شود.

بر اساس این گزارش، شرکت هواوی با معرفی MateBook در کنگره جهانی موبایل در اسپانیا نشان داد که می‌خواهد نوآوری خود را در زمینه ارایه محصولات همراه خلاقانه ادمه دهد.

پیتر هان ، معاون ارشد بازاریابی مایکروسافت نیز با اعلام اینکه همکاری ما با هواوی یک نمونه عالی در زمینه عرضه دستگاه قابل حمل پیشرفته و لوکس با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. وی گفت:

پلتفرم ویندوز ۱۰ به همراه آخرین نسخه مرورگر Microsoft Edge و دستیار صوتی کورتانا، این محصول را به یک ابزار عالی تبدیل می‌کند.

میت بوک هواوی که دارای بدنه آلومینیومی زیبا، خاص و با کیفیت است به رقم ابعاد ۱۲ اینچی اش تنها ۶۴۰ گرم وزن و ۶.۹ میلی متر ضخامت دارد.

کیبورد چرمی MateBook که با سبک طراحی Chiclet ساخته شده و کلیدهای آن تنها ۱.۵ میلی متر ارتفاع دارند درصد خطای تایپ کردن را به حداقل می‌رساند. همچنین فناوری تاچ پد این کیبورد بسیار روان و دقیق فرمان های کاربر را اجرا می‌کند.

میت بوک

صفحه نمایش ۱۲ اینچی مولتی تاچ MateBook با رزولشن ۱۴۴۰*۲۱۶۰ حاشیه قاب بسیار باریکی دارد و هواوی نسبت صفحه نمایش به بدنه را به ۸۴ درصد رسانده است.

از دیگر ویژگی های MateBook هواوی می توان به طول عمر بالای باتری آن اشاره کرد. باتری ۴۴۳۰ میلی آمپری این دستگاه که ۶۰ درصد آن در یک ساعت شارژ می شود، تا ۹ ساعت اجازه استفاده از اینترنت و ۲۹ ساعت پخش موسیقی را به کاربر می دهد.

قابلیت ویژه دیگری که MateBook به کاربران می‌دهد نُت‌بردای، نقاشی و طراحی با قلم MatePen هواوی است. این قلم دارای حساسیتی ۲۰۴۸ نقطه و زمان عملکرد صفر ثانیه است و از کاربری های گرافیکی، ریاضی پشتیبانی می کند. همچنین مدیران می توانند در زمان پرزنتیشن از پوینتر لیزری این قلم برای نمایش نقاط موردنظر و کنترل محتوا استفاده کنند.

میت بوک هواوی اولین دستگاه هیبریدی است که دارای حس گر اثر انگشت در حاشیه کنار تبلت است. این حس گر اثر انگشت که قابلیت شناسایی ۳۶۰ درجه را دارد تنها با یک لمس انگشت قفل گشایی می‌کند. میت بوک هواوی به زودی در رنگ های خاکستری و طلایی در بازارهای آسیا، اروپا و امریکا عرضه خواهد شد.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا