پرچم دار اچ تی سی در وب‌سایت این شرکت فاش شد

موبنا- اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار آینده‌ی خود را با دوربینی بسیار عالی همراه کند. این دوربین عالی در M10 شبیه به گلکسی اس ۷ سامسونگ و آیفون ۶ اس اپل ۱۲ مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دیافراگم بیشتر و فوکوس خودکار لیزری بهره خواهد برد. گوشی هوشمند M9 اچ‌تی‌سی به لنزی با f/2.2 مجهز شده بود و …

موبنا- اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار آینده‌ی خود را با دوربینی بسیار عالی همراه کند. این دوربین عالی در M10 شبیه به گلکسی اس ۷ سامسونگ و آیفون ۶ اس اپل ۱۲ مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دیافراگم بیشتر و فوکوس خودکار لیزری بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند M9 اچ‌تی‌سی به لنزی با f/2.2 مجهز شده بود و در حالی که اس۷ از گشودگی دیافراگم ۱.۷ استفاده می‌کند ظاهرا ام ۱۰ گشودگی دیافراگم ۱.۹ مجهز خواهد شد؛ اما در بخش رزولوشن عدد ۲۲۵۰ در ۴۰۰۰ پیکسل لیست شده که نشان‌دهنده‌ی یک دوربین ۹ مگاپیکسلی با نسبت ۱۶:۹ است. اما در هر حال این می‌تواند تنها حالتی از عکس‌برداری این دوربین باشد و احتمالا شاهد حالتی از عکاسی خواهیم بود که دوربین در حالت ۱۲ مگاپیکسلی بوده و نسبت تصویر ۴ به ۳ است.

در هر صورت جنگ تعداد مگاپیکسل‌های دوربین انگار امسال دیگر داوطلبی ندارد و شرکت‌های سازنده تصمیم گرفته‌اند تا بر روی فناوری و دیگر جزئیات دوربین‌ها تمرکز کنند.

امسال سامسونگ در گلکسی اس ۷ از پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی با فوکوس خودکار Dual Pixel، جی ۵ ال‌جی از دوربین دوگانه‌ی زاویه گسترده، سری ایکس سونی از فوکوس خودکار Predictive Hybrid استفاده کرده و شایعاتی هم وجود دارند که اپل نیز با آیفون ۷ قصد دارد تکنولوژی‌های جدید دوربینی خود را به رخ بکشد. باید دید اچ‌تی‌سی در جنگ دوربین‌ها امسال چگونه کار می‌کند؟

نظر شما درباره پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی چیست؟ فکر می‌کنید این شرکت در ساخت پرچم‌دار جدید خود بیشتر از هر چیزی باید بر روی چه بخشی تمرکز کند؟

پرچم دار اچ تی سی در وب‌سایت این شرکت فاش شد

وان ام 10

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا