C8 Preliator معرفی شد؛ بازگشت Spyker با خودروی ۵۲۵ اسب بخاری

موبنا- به نظر می‌رسد پس از قریب به ۲ سال دست و پنجه گرم کردن با مشکلات مالی، حالا او و شرکتش آمده‌اند تا با C8 Preliator علاقمندان خودرو را تحت‌تاثیر قرار دهند. ویکتور مولر و شرکتش بار دیگر چیزی شبیه به معجزه را معرفی کرده‌اند. حالا مدل مفهومی این شرکت رنگ واقعیت به خود …

موبنا- به نظر می‌رسد پس از قریب به ۲ سال دست و پنجه گرم کردن با مشکلات مالی، حالا او و شرکتش آمده‌اند تا با C8 Preliator علاقمندان خودرو را تحت‌تاثیر قرار دهند.

ویکتور مولر و شرکتش بار دیگر چیزی شبیه به معجزه را معرفی کرده‌اند. حالا مدل مفهومی این شرکت رنگ واقعیت به خود گرفته و با موتور ۵۲۵ اسب بخاری، سقف طلایی و جعبه‌دنده‌ی دستی رونمایی شده است.

شرکت Spyker از سال ۲۰۱۳ که خودروی B6 Venator را در این نمایشگاه معرفی کرد به دلیل برخی مشکلات مالی نتوانست دوره‌های بعدی نمایشگاه ژنو حضور داشته باشد. اما از آن زمان آنها با یکی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی ترکیب شدند تا خودروی جدیدی را برای سال ۲۰۱۶ با تیمی متشکل از فقط ۱۰ نفر معرفی کنند.

 C8 Preliator

طبق گفته ویکتور مولر بنیان‌گذار شرکت Skyper‌ آنها کمی بعد از آخرین مهلت درخواست فضا برای شرکت در نمایشگاه ژنو، آمادگی خود را اعلام کردند و از دست اندرکاران این نمایشگاه بزرگ خودرو، تقاضای فضایی برای معرفی خودروی جدید خود را داشتند. او خود در این مورد جمله جالبی دارد:‌

ما گفتیم حتی فضای یک دستشویی هم برای ما کافی است.

با این حال گویا مقامات سوییسی رفتار بهتری با آنها داشتند و فضایی را در اختیار این شرکت قرار دادند.

 C8 Preliator

چیزی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، جعبه‌دنده‌ی دستی C8 Preliator است که در کنار سایر جزئیات حساب شده این خودرو خودنمایی می‌کند. مولر مدعی است که با خود فکر می‌کرد دوران دنده‌های دستی گذشته است؛ ولی کم کم متوجه شد که در اشتباه بوده است. مشتریان Skyper آپشن مناسب را می‌خواهند.

 C8 Preliator

موتور سوپر شارژ Audi V8 نیز با ۵۲۵ اسب بخار قدرت روی این خودرو سوار شده و البته پوشش طلایی سقف خوردرو بعنوان عایق حرارتی بهتر، سیستم تعلیق ساخت Lotus و البته هدآپ دیسپلی به همراه رنگ F-22 Raptor‌ مجموعه‌ای منحصر بفرد را تشکیل داده‌اند.

 C8 Preliator

 C8 Preliator

این خودروها بجای هلند در انگلستان تولید خواهند شد و فقط ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود تا خاص بودن این خودرو را تضمین کند. نظر شما در مورد طراحی C8 Preliator چیست؟

منبع:زومیت|نویسنده:محسن کریمی

۱۷۶/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا