پست فیس بوکی یک دانشجو منجر به اخراجش شد

موبنا – یک دانشجوی علوم اجتماعی مسیحی در دانشگاه شفیلد به علت بیان عقایدش در فیس بوک که ضد هم جنس گرایی بودند از دانشگاه اخراج شد. فلیکس نگول، ۳۸ ساله که سال دوم دانشگاه خود را سپری می کند در فیس بوک یک پست به اشتراک گذاشت که در آن به مخالفت با ازدواج …

موبنا – یک دانشجوی علوم اجتماعی مسیحی در دانشگاه شفیلد به علت بیان عقایدش در فیس بوک که ضد هم جنس گرایی بودند از دانشگاه اخراج شد. فلیکس نگول، ۳۸ ساله که سال دوم دانشگاه خود را سپری می کند در فیس بوک یک پست به اشتراک گذاشت که در آن به مخالفت با ازدواج همجنسگرایی پرداخت. وی در سپتامبر ۲۰۱۵ هم پست در بخش کامنت های مربوط به یک لینک در اینترنت، نقل قولی را از کتاب مقدس مسیحیان، بایبل، بیان و براساس آن همجنسگرایی را عملی نفرت انگیز خطاب کرد.
پس از دوماه، این دانشجو از سوی دانشگاه ایمیلی دریافت کرد که از وی خواسته شده بود برای یک جلسه سریعا به دانشکده مراجعه کند که در نتیجه منجر به اخراج او شد.
لازم به ذکر است که در نامه صادر شده از سوی کمیته دانشگاه نوشته شده بود: ” عملکرد این دانشجو از مرزهایی تجاوز کرده است که از یک دانشجوی علوم اجتماعی بعید بود.

منبع: ایلنا 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا