پرداخت وام تحصیلی دانشجویی تا پایان اسفند ۹۴

موبنا – فردین تقی زاده معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تأمین منابع اعتباری وام‌های دانشجویی اظهار داشت: خوشبختانه اعتبار وام‌ها تأمین شده است و پرداخت وام‌های دانشجویی تا پایان ماه جاری ادامه دارد. معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان …

موبنا – فردین تقی زاده معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تأمین منابع اعتباری وام‌های دانشجویی اظهار داشت: خوشبختانه اعتبار وام‌ها تأمین شده است و پرداخت وام‌های دانشجویی تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه در نیمسال دوم تحصیلی اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای تسهیلات دانشجویی تخصیص یافته است، افزود: در حال آماده سازی مراحل پرداخت وام هستیم تا در کمترین زمان وام در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. مشکلی در روند پرداخت وا‌م‌ها نداریم و البته تقاضای دانشجویان پس از بررسی در ادارات رفاه دانشگاه‌ها پاسخ داده می‌شود.

تقی زاده در خصوص افزایش میزان وام‌های دانشجویی در سال آینده نیز بیان کرد: هم اکنون در تلاش هستیم تا بودجه مناسب و مطلوبی را برای سال ۹۵ دریافت کنیم. متاسفانه اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان در بودجه سال ۹۴ محدود در نظر گرفته شد که در بخش‌های خوابگاه و وام‌های دانشجویی تخصیص یافت.

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه مجلس و دولت نگاه بهتری به صندوق رفاه دانشجویان دارند و بودجه صندوق در سال آینده افزایش بیشتری نسبت به دانشگاه‌ها داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا