مشخصات Galaxy A9 Pro سامسونگ اعلام شد

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، اوایل ماه جاری مرکز GFXBench نخستین بار مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرد و سپس مرکز AnTuTu تایید کرد این محصول که مدل ۲۰۱۶ گوشی هوشمند A9 محسوب می‌شود، با نمایشگر ۶ اینچی به دست کاربران می‌رسد. در آخرین خبرها گفته شده است که این گوشی …

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، اوایل ماه جاری مرکز GFXBench نخستین بار مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرد و سپس مرکز AnTuTu تایید کرد این محصول که مدل ۲۰۱۶ گوشی هوشمند A9 محسوب می‌شود، با نمایشگر ۶ اینچی به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی آ9 (2)

در آخرین خبرها گفته شده است که این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و حسگر آن با دوربین سری گوشی‌های A سامسونگ یکی نیست.

گلکسی آ9

در حالی که مدل‌ قبلی گوشی هوشمند A9 دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شد، این گوشی هوشمند جدید با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به دست کاربران جهانی می‌رسد. گوشی هوشمند A9 Pro همچنین رم ۴ گیگابایتی را در خود جا داده است.

گلکسی آ9 (3)

مابقی مشخصات این گوشی جدید با گوشی Galaxy A9 برابری می‌کند و بر این اساس می‌توان گفت این محصول به تراشه Snapdragon 652 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است.

پیش از این مرکز GFXBench اعلام کرد کاربران گوشی هوشمند جدید سامسونگ را با نمایشگر ۵.۵ اینچی در اختیار می‌گیرند. ولی هم‌اکنون مرکز AnTuTu اظهار داشت نمایشگر این محصول ۶ اینچی است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا