فروش عینک واقعیت مجازی گوگل با قیمت ۱۵ دلار

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ اینترنتی هم‌اکنون استراتژی خود را تغییر داده است و بر این اساس کاربران هم‌اکنون می‌توانند عینک Google Cardboard را از فروشگاه آنلاین این شرکت خریداری کنند. گوگل اعلام کرد هر دستگاه عینک Cardboard را به قیمت ۱۵ دلار می‌فروشد و اگر کاربران دو عینک …

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ اینترنتی هم‌اکنون استراتژی خود را تغییر داده است و بر این اساس کاربران هم‌اکنون می‌توانند عینک Google Cardboard را از فروشگاه آنلاین این شرکت خریداری کنند.

گوگل عینک

گوگل اعلام کرد هر دستگاه عینک Cardboard را به قیمت ۱۵ دلار می‌فروشد و اگر کاربران دو عینک را باهم خریداری کنند، در مجموع ۲۵ دلار می‌پردازند.

گوگل عینک (2)

عینک Cardboard با تمام گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و کاربران می‌توانند گوشی‌هایی با اندازه ۴ تا ۶ اینچ را در آن نصب کنند.

گوگل عینک (3)

لازم به ذکر است عینک Tech C1-Glass VR Viewer نیز با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه Google Store به فروش می‌رسد که البته اندازه کوچک‌تری دارد و می‌تواند به عنوان یک دستگاه قابل حمل برای پخش تصاویر واقعیت مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

عینک Mattel View-Master VR نیز در فروشگاه‌های گوگل با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود و برای این دو دستگاه هم سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا