گوشی ۴ اینچی جدید اپل آیفون SE نام دارد

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، از مدت‌ها قبل شایعات فراوان در مورد این محصول منتشر شد و منابع آگاه آن را با نام‌های آیفون ۷c، آیفون ۶c و آیفون ۵se معرفی کردند. ولی این بار خبرهای جدیدی در این زمینه ارایه شده است. یک منبع آگاه امروز اعلام کرد گوشی هوشمند ۴ …

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، از مدت‌ها قبل شایعات فراوان در مورد این محصول منتشر شد و منابع آگاه آن را با نام‌های آیفون ۷c، آیفون ۶c و آیفون ۵se معرفی کردند. ولی این بار خبرهای جدیدی در این زمینه ارایه شده است.

آیفون (2)

یک منبع آگاه امروز اعلام کرد گوشی هوشمند ۴ اینچی جدید اپل با نام iPhone SE شناخته می‌شود. حروف SE مخفف دو کلمه Special Edition یا «ویرایش ویژه» است و اگر این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود درست پیش‌بینی کرده باشد، کاربران گوشی ارزان اپل را با این نام خریداری می‌کنند.

آیفون (3)

اگر این خبر درست باشد باید منتظر ماند و دید اپل مدل بعدی iPhone SE را چگونه نامگذاری می‌کند. احتمالد دارد این گوشی با نام آیفون SE2 یا آیفون SEs عرضه شد.

آیفون (4)

به هر حال، آیفون SE با قیمت مشابه آیفون ۵s عرضه می‌شود و قرار است این گوشی هوشمند امکاناتی مانند نمایشگر خمیده در لبه‌ها، تراشه مرکزی A9، دوربین ۸ مگاپیکسلی، فناوری کوتاه‌بورد NFC با قابلیت پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay، آخرین نسخه بلوتوث، Wi-Fi و گیرنده مخابراتی LTE را شامل شود.

آیفون (5)

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا