عرضه ۱۷ میلیون Galaxy S7 در سه ماه نخست ورود به بازار

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، یکی از رسانه‌های کره‌ای در این خصوص گزارش داد سامسونگ خود را آماده کرده است پیش از آپریل امسال ۱۷.۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge را تولید کند. شرکت کره‌ای سامسونگ امیدوار است رکورد سال گذشته برای فروش پرچمداران خود را بشکند. سال …

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، یکی از رسانه‌های کره‌ای در این خصوص گزارش داد سامسونگ خود را آماده کرده است پیش از آپریل امسال ۱۷.۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge را تولید کند.

سامسونگ گلکسی (2)

شرکت کره‌ای سامسونگ امیدوار است رکورد سال گذشته برای فروش پرچمداران خود را بشکند. سال قبل سامسونگ موفق شد در سه ماه نخست ورود دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge حدود ۱۵.۸ میلیون دستگاه از آنها را به فروش برساند.

سامسونگ گلکسی (3)

با این اتفاق گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ با فروش ۱۵.۲ میلیون دستگاه در سه ماه نخست ورود به بازار جهانی توانست دومین دستگاه محبوب این شرکت معرفی شود.

سامسونگ گلکسی (4)

شرکت سامسونگ به‌ازای هر چهار دستگاه Galaxy S6 در سال گذشته یک دستگاه مدل Galaxy S6 edge تولید می‌کرد که این سیاست نیز تغییر کرده است.

هم‌اکنون گفته می‌شود که به‌ازای هر ۶ دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ، ۴ دستگاه مدل Galaxy S7 edge به تولید انبوه می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا