آیپد جدید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت

موبنا – تا این لحظه مشخص شده که شرکت اپل می‌خواهد تبلت جدید خودش را تا مدتی دیگر معرفی کند. تا این لحظه فکر می‌کردیم که این تبلت iPad Air 3 باشد، اما شایعات جدید می‌گویند که اپل نام iPad Pro را برای آن در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در …

موبنا – تا این لحظه مشخص شده که شرکت اپل می‌خواهد تبلت جدید خودش را تا مدتی دیگر معرفی کند. تا این لحظه فکر می‌کردیم که این تبلت iPad Air 3 باشد، اما شایعات جدید می‌گویند که اپل نام iPad Pro را برای آن در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت ۹to5Mac جدیدترین تبلت شرکت اپل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و سنسور آن به شکلی طراحی شده که با دوربین آیفون ۶s رقابت می‌کند. به احتمال زیاد دوربین تبلت جدید شرکت اپل از iPad Pro با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچ بهتر خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در آیپد جدید خودش از نام Air استفاده نکند و این محصول را به عنوان عضو جدید تبلت‌های Pro در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

تا این لحظه چند تصویر مختلف از آیپد پرو ۹.۷ اینچی منتشر شده که در آن‌ها به وجود چهار بلندگو روی این محصول اشاره شده است. هنوز مشخص نیست که آیا اپل قلم مخصوصی برای آن عرضه می‌کند یا خیر. با توجه به شایعات، تبلت جدید شرکت اپل در تاریخ ۳ فروردین ماه معرفی می‌شود.

منبع: مجله دیجی

۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا