آمادگی چین جهت احداث شهرک صنعتی در منطقه آزاد چابهار

موبنا – “گوگانگ چن ” در نشست با “عبدالرحیم کردی” عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان، موقعیت این منطقه را برای سرمایه گذاری مناسب ارزیابی کرد و گفت: گروه سرمایه‌گذاری” CMI”چین علاوه بر سرمایه‌گذاری جهت احداث شهرک صنعتی در دیگر زمینه‌های صنعتی و تولیدی از جمله راه‌اندازی آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن، پتروشیمی …

موبنا – “گوگانگ چن ” در نشست با “عبدالرحیم کردی” عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان، موقعیت این منطقه را برای سرمایه گذاری مناسب ارزیابی کرد و گفت: گروه سرمایه‌گذاری” CMI”چین علاوه بر سرمایه‌گذاری جهت احداث شهرک صنعتی در دیگر زمینه‌های صنعتی و تولیدی از جمله راه‌اندازی آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن، پتروشیمی و بنادر نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری کند.

“گوگانگ چن ” اظهار کرد: با توجه به سابقه کاری گروه سرمایه‌گذاری” CMI “چین آمادگی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه بنادر چابهار را نیز داریم.

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار نیز در این نشست با اشاره به فرصت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی این منطقه گفت: امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار خواهیم داد تا بتوانیم زمینه‌ی توسعه و عمران منطقه را فراهم سازیم.

“عبدالرحیم کردی” افزود: گروه سرمایه گذاری”CMI “چین می‌تواند در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و صنعتی در منطقه آزاد چابهار سرمایه‌گذاری کند.

برپایه همین گزارش “گوگانگ چن ” رئیس هیات مدیره گروه سرمایه گذاری “CMI” چین و هیات همراه در سفر دو روزه‌ی خود به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار(۱۱ تا ۱۲ اسفندماه جاری ) از مجتمع پتروشیمی، مراکز تولیدی، صنعتی و تجاری و پروژه توسعه بندر شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری بازدید خواهند کرد.

گروه سرمایه‌گذاری “CMI”چین در سال ۲۰۱۴با سرمایه ۵۰ میلیارد دلار تاسیس و ۶۰ شرکت خوش نام چینی در این گروه سهام دار هستند که در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن پتروشیمی و توسعه بنادر فعالیت می‌کنند.

منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا