اعتراف شیطان جنایتکار شهرستان جم

موبنا – سردار حیدر عباس‌زاده رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک ناشناس دوم اسفندماه سال‌جاری در یکی از روستاهای شهرستان جم، زنی را هدف نیت شوم خود قرار داد و سپس او را با ضربات چاقو به قتل رساند و با بریدن دست چپ قربانی، طلا و زیورآلات وی را به سرقت برد. فرمانده پلیس …

موبنا – سردار حیدر عباس‌زاده رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک ناشناس دوم اسفندماه سال‌جاری در یکی از روستاهای شهرستان جم، زنی را هدف نیت شوم خود قرار داد و سپس او را با ضربات چاقو به قتل رساند و با بریدن دست چپ قربانی، طلا و زیورآلات وی را به سرقت برد. فرمانده پلیس استان بوشهر اضافه کرد: با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی جم و بررسی فنی و اطلاعاتی زوایای مختلف این پرونده، یک مرد افغان ۲۰ ساله قاتل شناخته شده و بلافاصله به دام افتاد.

سردار عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از خانه این قاتل بی‌رحم جم، زیورآلات آغشته به خون زن جوان به دست آمد و این قاتل جوان جزئیات اذیت و آزار شیطانی و قتل فجیع را به گردن گرفت. فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین به تسلیم شدن یک قاتل در دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: در آخرین روز دی ماه گزارش مرگ مردی به نام کورش در روستای دهداران بخش شبانکاره که هدف گلوله قرار گرفته بود به پلیس مخابره شد. وی ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این مرد بر اثر جراحات، جان باخته و قاتل نیز که یکی از بستگان وی بوده متواری شده است. سردار عباس‌زاده تصریح کرد: با تلاش‌های پلیس آگاهی دشتستان و همراهی و همکاری رئیس دادگاه بخش شبانکاره، قاتل، خودرا تسلیم قانون کرد و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

منبع: روزنامه ایران 

دکمه بازگشت به بالا