تمام اطلاعات جدید درباره‌ی HoloLens

موبنا – هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی هولولنز نظر علاقه‌مندان به حوزه‌ی تکنولوژی را به سمت خودش جلب کرده است. نمایش‌های این محصول هیجان‌انگیز بوده و قابلیت‌هایی که به نمایش درآورده، در نوع خودش منحصر به فرد هستند. به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که کیت توسعه‌ی این محصول را با قیمت ۳۰۰۰ دلار در …

موبنا – هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی هولولنز نظر علاقه‌مندان به حوزه‌ی تکنولوژی را به سمت خودش جلب کرده است. نمایش‌های این محصول هیجان‌انگیز بوده و قابلیت‌هایی که به نمایش درآورده، در نوع خودش منحصر به فرد هستند. به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که کیت توسعه‌ی این محصول را با قیمت ۳۰۰۰ دلار در اختیار شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد تا برای هولولنز بازی و برنامه‌های مختلف بسازند. همچنین مشخص شده که برای استفاده از هولولنز نیازی به سخت افزار جداگانه نخواهد بود. لازم به ذکر است که برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive به سیستمی با مشخصات سخت افزاری بالایی نیاز خواهید داشت.

همچنین مشخص شده که به همراه این هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده قسمت جدید بازی «کانکر» (Conker) هم عرضه می‌شود. بازی کانکر از جمله عنوان‌های محبوب کنسول ایکس باکس است و خیلی‌ها دوست دارند قسمت جدید آن برای ایکس باکس وان هم عرضه شود.
HoloLens-Dev-Kit
مایکروسافت از هم اکنون سفارش‌های این هدست را ثبت می‌کند و این محصول را از تاریخ ۱۱ فروردین ماه برای شرکت‌های مختلف ارسال خواهد کرد. به همراه هولولنز ویدیوها، فایل‌های آموزشی و سه بازی مختلف هم عرضه می‌شود. همان‌طور که گفته شد یکی از این بازی‌ها قسمت جدید بازی کانکر است که «کانکر جوان» (Young Conker) نام دارد. این بازی توسط استودیوی Asobo Studios ساخته شده و کاری کرده که شخصیت کانکر بتواند در دنیای واقعی از خودش واکنش‌های مختلف نشان دهد.

قسمت جدید بازی کانکر به صورتی ساخته شده که هر بازی‌کننده‌ای می‌تواند تجربه‌ی منحصر به فردی از آن به دست بیاورد. با توجه به محیطی که بازی‌کننده در آن حضور دارد، روند بازی هم متفاوت خواهد بود و شخصیت بازی با توجه به آیتم‌های موجود در محیط از خودش واکنش نشان می‌دهد.

دو بازی دیگری که به همراه هولولنز عرضه می‌شوند RoboRaid و Fragments نام دارند. بازی RoboRaid قبلا با نام Project X-Ray شناخته می‌شد و بازی Fragmanets هم یک عنوان معمایی خواهد بود. در این عنوان بازی‌کننده‌ها خودشان را در نقش یک کارآگاه خصوصی می‌بینند که باید پرده از راز یک جنایت بردارند. بازی Fragments دنیای واقعی را به شکل هیجان‌انگیزی با دنیای دیجیتالی ترکیب می‌کند و به همین دلیل تجربه‌ی جالبی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. با توجه به اطلاعاتی که سازندگان این بازی منتشر کرده‌اند، محیط خانه‌ی هر فرد به راحتی به محیط بازی تبدیل می‌شود و به عنوان عنصری از داستان شناخته خواهد شد.

منبع:مجله دیجی

۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا