حمایت بانک صنعت و معدن از ایده های نو

موبنا – وی ضمن اعلام حمایت از ایده های نو ، گفت:ایجاد شعبه جدید در تهران تحت عنوان توسعه ملی آغاز خوبی برای تقویت رابطه بانک و دانشگاه خواهد بود. وی افزود: به طور معمول زمان بازپرداخت تسهیلات در نظام بانکی بین دو تا سه سال است اما با بررسی های انجام گرفته دوره بازپرداخت …

موبنا – وی ضمن اعلام حمایت از ایده های نو ، گفت:ایجاد شعبه جدید در تهران تحت عنوان توسعه ملی آغاز خوبی برای تقویت رابطه بانک و دانشگاه خواهد بود.

وی افزود: به طور معمول زمان بازپرداخت تسهیلات در نظام بانکی بین دو تا سه سال است اما با بررسی های انجام گرفته دوره بازپرداخت تسهیلات به ایده های نو افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در ادامه با اعلام این که نرخ سود تسهیلات برای ایده های نو ۲۱ درصد پیش بینی شده است گفت: ما در بانک در حال بازنگری در برخی قوانین جهت حمایت از ایده های نو هستیم.

افخمی در ادامه افزود:امکان تامین ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه ، نیاز به تصویب قانون از سوی مجلس می باشد و اگر بتوانیم نمایندگان مجلس را در این زمینه قانع کنیم و با امکاناتی که در کشور وجود دارد و موفق شویم به میزان یک سوم این ۱۵ هزار میلیارد تومان نیز افزایش سرمایه دهیم که می توان یک قدمی رو به جلو خواهد بود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن درباره حضور بانک های خارجی با اشاره به اینکه همکاری مشترک با بانک های خارجی میتواند برای نظام بانکی کشور مفید باشد، افزود:در سال های اخیر به دلیل اینکه از نظر دانش فنی و آنچه که در دنیا در نظام بانکی و استانداردها و روش های جدید اتفاق افتاده دور مانده ایم برای رسیدن به استانداردهای جهانی برای آموزش نظام بانکی نوین به حضور خارجی ها نیازمند هستیم.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا