۱۴ فیلم کاندیدای اکران نوروز ۹۵

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورا در تاریخ ۱۰ اسفندماه گفت: ۱۴ فیلم «بادیگارد»، «آبنبات چوبی»، «آوازهای سرزمین من»، «ابد و یک روز»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «جنجال در عروسی»، «چاقی»، «خشم و هیاهو»، «سایه های موازی»، «عشقولانس»، «کاکا»، «کفش هایم کو»، «هفت ماهگی» و «مرگ ماهی» برای اکران …

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورا در تاریخ ۱۰ اسفندماه گفت: ۱۴ فیلم «بادیگارد»، «آبنبات چوبی»، «آوازهای سرزمین من»، «ابد و یک روز»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «جنجال در عروسی»، «چاقی»، «خشم و هیاهو»، «سایه های موازی»، «عشقولانس»، «کاکا»، «کفش هایم کو»، «هفت ماهگی» و «مرگ ماهی» برای اکران نوروزی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: از میان فیلم های ذکر شده بر اساس اولویتی که تهیه کنندگان و توزیع کنندگان اعلام کردند و با توجه به قراردادی که با سینما دارند، فیلم های نوروزی انتخاب می شوند.

فرجی تصریح کرد: از میان ۱۴ فیلم اعلام شده، در نهایت ۵ فیلم با توجه به توافقی که صاحبان فیلم ها با سینماداران می کنند برای اکران نوروزی انتخاب می شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان گفت: پیش نویس آیین نامه شورای صنفی نمایش نوشته شده و به سازمان سینمایی ارائه شده است و ما منتظر پاسخ این سازمان درباره پیش نویس آیین نامه هستیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا