خریداران ارز، فروشنده شدند

اما در این خصوص اخبار روز بازار سکه نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با ۷‌هزارتومان افزایش یک‌میلیون و‌هزارتومان و دلار با ۷تومان افت قیمت ۳۴۶۷تومان به فروش رسیده است، در بازار ارز هم دلار با ٧تومان کاهش ٣٤٦٧تومان، یورو با ١١تومان افت قیمت ٣٨٢٩تومان و درهم با ٣تومان کاهش ٩٥٤تومان فروخته شد. عباس مسعودی …

اما در این خصوص اخبار روز بازار سکه نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با ۷‌هزارتومان افزایش یک‌میلیون و‌هزارتومان و دلار با ۷تومان افت قیمت ۳۴۶۷تومان به فروش رسیده است، در بازار ارز هم دلار با ٧تومان کاهش ٣٤٦٧تومان، یورو با ١١تومان افت قیمت ٣٨٢٩تومان و درهم با ٣تومان کاهش ٩٥٤تومان فروخته شد.

عباس مسعودی رئیس انجمن سکه و صراف استان تهران با اشاره به خرید ارز توسط فعالان بازار ارز قبل از برگزاری انتخابات، گفت: بعد از مشخص‌شدن نتایج آن و وجود آرامش درکشور، خریداران هفته گذشته ارز فروشنده شدند.

او افزود: در این مدت عرضه و تقاضای بازار تغییر چندانی نداشته و آرامش نسبی بر بازار حاکم بود و درمقطع کوتاه قبل از انتخابات برخی دلالان و فعالان اقتصادی با تصور افزایش نرخ ارز بعد از برگزاری انتخابات، اقدام به خرید ارز کردند اما بعد از مشخص‌شدن نتایج آن و وجود آرامش درکشور، خریداران هفته گذشته ارز فروشنده شدند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا