خرید جدید IBM برای اتوماسیون ایمنی در مقابل حملات سایبری

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، هنوز جزییات دقیق مربوط به این واگذاری اعلام نشده است، ولی شرکت Resilient پلتفرمی در اختیار دارد که می‌تواند هنگام بروز حملات امنیتی به صورت خودکار وارد عمل شود و عکس‌العمل نشان دهد. دفتر مرکزی شرکت Resilient در شهر کمبریج واقع شده است. از آنجایی که به زودی کنفرانس …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، هنوز جزییات دقیق مربوط به این واگذاری اعلام نشده است، ولی شرکت Resilient پلتفرمی در اختیار دارد که می‌تواند هنگام بروز حملات امنیتی به صورت خودکار وارد عمل شود و عکس‌العمل نشان دهد. دفتر مرکزی شرکت Resilient در شهر کمبریج واقع شده است.

از آنجایی که به زودی کنفرانس جهانی RSA Security برگزار می شود، تنظیم و اتوماسیون پلتفرم‌ها در مقابل با نفوذ اطلاعاتی و حملات سایبری به یک اتفاق معمول برای سازمان‌ها تبدیل شده است. به عنوان مثال مرکز Akamai روز ذشته اعلام کرد به‌روزرسانی‌ها برای خدمات Kona Site Defender ارایه شده است تا سیستم اتوماسیون در مقابل حملات سایبری در اختیار سازمان‌ها قرار گیرد.

شرکت Resilient که حدود ۱۰۰ کارمند دارد، به عنوان یکی از بخش‌های مرکز X-Force Incident Response Services در شرکت IBM به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. شرکت IBM یک واحد ویژه برای خدمات مشاوره و نرم‌افزار دارد که به سازمان‌ها کمک می‌کند حملات سایبری را خنثی و مدیریت کنند.

پلتفرم شرکت Resilient قرار است با پلتفرم هوشمند IBM QRadar ادغام شود و همچنین در مجموعه امنیتی Big Blue هم خدمات خود را ارایه دهد.

منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا