حمله فرد مسلح به خوابگاه دختران در سراوان

موبنا – ماجرا از این قرار است که بامداد جمعه هفته جاری مردی مسلح که گفته می‌شود مسلح به سلاح گرم و سرد بوده، با ورود به خوابگاه دخترانه «شریعتی» دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سراوان دانشگاه سیستان‌وبلوچستان باعث رعب و وحشت دانشجویان شده است. این مرد که احتمال می‌رود به قصد دزدی وارد این …

موبنا – ماجرا از این قرار است که بامداد جمعه هفته جاری مردی مسلح که گفته می‌شود مسلح به سلاح گرم و سرد بوده، با ورود به خوابگاه دخترانه «شریعتی» دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سراوان دانشگاه سیستان‌وبلوچستان باعث رعب و وحشت دانشجویان شده است. این مرد که احتمال می‌رود به قصد دزدی وارد این خوابگاه شده باشد، پس از ورود به خوابگاه از طریق بالکن و متوجه شدن دانشجویان و مسئولان خوابگاه، قصد فرار از طریق در ورودی را داشته اما به دلیل قفل‌بودن در‌ها امکان خروج پیدا نمی‌کند. جالب این‌جاست این مرد پس از مواجه‌شدن با در بسته به سمت اتاق سرپرستی می‌رود و با گروگان گرفتن مسئول سرپرست خوابگاه خواستار بازکردن قفل‌های در ورودی می‌شود که با عکس‌العمل زن سرپرست و فرار از اتاق، در این اتاق نیز روی فرد مسلح قفل می‌شود. همین ماجرا کافی بود نیروی انتظامی پس از نیم‌ساعت خود را به این خوابگاه برساند و این مرد را دستگیر کند. البته این پایان کار نبود و تعداد دیگری از افراد ناشناس بامداد شنبه با سنگ‌پرانی به در‌های پنجره این خوابگاه موجب وحشت مجدد دانشجویان شدند.
همین مسأله باعث شد که تعدادی از دانشجویان و همسران دانشجویان دختر که نزدیک به ٤٠٠نفر بودند، در سطح دانشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را به عدم امنیت در خوابگاه اعلام کردند. براساس گزارش خبرگزاری‌ها، این تجمع با حضور دانشجویان در فرمانداری سراوان ادامه داشت و فرماندار سراوان با حضور درجمع دانشجویان قول فراهم‌کردن امنیت این خوابگاه با انجام اقداماتی ازجمله افزایش تردد گشت خودرو انتظامی در اطراف خوابگاه، افزایش ارتفاع نرده‌های حفاظ دیوارهای خوابگاه و متصل‌کردن برق به آن و همچنین نصب آژیری در خوابگاه که به صورت مستقیم به فرماندهی انتظامی شهرستان داده است.
تاسیس خوابگاه در داخل دانشگاه و تکرار این نوع اتفاقات طی چند ماه گذشته ازجمله مواردی بوده که دانشجویان در این دیدار مطرح کردند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا