جزییات سرقت مرگبار از جواهری ساسان

موبنا– پرونده این سرقت مسلحانه در پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد اما هیچ سرنخی از عاملان سرقت به دست نیامده و تحقیقات کارآگاهان پلیس همچنان ادامه یافت. ساعت ١٠: ٠٥ عصر یکشنبه ٩ اسفندماه بود که دومرد نقابدار در مقابل مغازه طلافروشی ایستادند. مرد ٥٣ساله‌ای که صاحب طلافروشی بود، با دیدن این مردان به سمت …

موبنا– پرونده این سرقت مسلحانه در پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد اما هیچ سرنخی از عاملان سرقت به دست نیامده و تحقیقات کارآگاهان پلیس همچنان ادامه یافت.
ساعت ١٠: ٠٥ عصر یکشنبه ٩ اسفندماه بود که دومرد نقابدار در مقابل مغازه طلافروشی ایستادند. مرد ٥٣ساله‌ای که صاحب طلافروشی بود، با دیدن این مردان به سمت مغازه‌اش رفت اما مردان نقابدار که اسلحه به دست داشتند، مرد میانسال را هدف گلوله خود قرار دادند و داخل مغازه رفتند. پسرجوان که پشت پیشخوان مغازه ایستاده بود، به شدت ترسیده بود. مردان که کلاه کاسکت به سر داشتند و  مسلح به کلت کمری بودند، پسرجوان را تهدید کرده، جواهرات و طلاها را برداشتند و پا به فرار گذاشتند.
وقتی این سرقت مسلحانه مرگبار به پلیس ١١٠ اعلام شد، ماموران کلانتری ١١٨ ستارخان به محل سرقت اعزام شدند. همزمان با ورود پلیس تیم اورژانس نیز سر صحنه رسید. ماموران با معاینه صاحب طلافروشی مرگ او را تأیید کردند و این مرد به پزشکی قانونی اعزام شد. ماموران کلانتری ١١٨ ستارخان با حضور درصحنه وقتی پی به وقوع جنایت و سرقت مسلحانه بردند، بازپرس جنایی و پلیس آگاهی را درجریان قرار دادند که تجسس‌ها آغاز شد. برسی‌ها نشان می‌داد که صاحب طلافروشی مرد ٥٣ساله‌ای به نام محمد محبی بوده که همراه پسرش در زمان سرقت در طلافروشی حضور داشته‌اند.
پسر مرد طلافروش که به شدت شوکه شده بود، نتوانست در برابر بازپرس حسین‌پور جزییات این سرقت را تشریح کند. به همین خاطر ماموران دوربین‌های مداربسته طلافروشی و مغازه‌های همسایه را بررسی کردند تا ردی از ٢ تبهکار جنایتکار به دست بیاورند.
تحقیقات میدانی نشان می‌دهد که متهمان موتورسیکلت خود را در کوچه کناری طلافروشی که یک بن‌بست است، پارک کرده‌اند. در انتهای این کوچه ٢ پله وجود دارد که برای عبور خودرو بن‌بست بوده اما عابران پیاده و موتورسیکلت‌ها می‌توانند از این کوچه به خیابان آزادی رفت‌وآمد کنند.
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در رابطه با سرقت از این جواهرفروشی گفت: دو سارق با استفاده از سلاح گرم به این طلافروشی حمله می‌کنند و پس از سرقت مقدار نامعلومی طلا، طلافروش نگون‌بخت را به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند.
قاضی شهریاری با اشاره به این مطلب که به‌ محض وقوع این حادثه بازپرس ویژه قتل تهران در محل حادثه حاضر شده است، گفت: به همراه کارشناسان اسلحه‌شناسی درحال بررسی نوع اسلحه استفاده‌شده در این سرقت هستیم. وی گفت: از همان لحظات اول دستورات لازم برای شناسایی سارقان صادر شده است تا بتوانیم این دونفر را دستگیر کنیم.

منبع: روزنامه شهروند

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا