ویندوز ۱۰، عامل اصلی اخراج کارمندان HP

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، در سه ماه قبل از ژانویه ۲۰۱۶ این شرکت موفق شد ۱۲.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند که رقم مذکور در راستای نوسانات ارزی، کاهش ۵ درصدی را نشان داد. گروه سیستم‌های شخصی HP در این دوره زمانی با کاهش ۱۳ درصدی درآمدهای خود نسبت به مدت مشابه سال …

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، در سه ماه قبل از ژانویه ۲۰۱۶ این شرکت موفق شد ۱۲.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند که رقم مذکور در راستای نوسانات ارزی، کاهش ۵ درصدی را نشان داد.
گروه سیستم‌های شخصی HP در این دوره زمانی با کاهش ۱۳ درصدی درآمدهای خود نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و از میانگین تعیین شده برای کسب درآمدهای عملیاتی هم ۳.۱ درصد پایین‌تر بود. مجموع دستگاه‌های فروخته شده توسط این مرکز کاهش ۱۳ درصدی را تجربه کرد که در این میان از فروش لپ‌تاپ‌ها ۸ درصد و از فروش دسکتاپ‌ها ۱۳ درصد کاسته شد.
روش بخش سخت‌افزار با کاهش قابل ملاحظه مواجه شد که البته در این میان عرضه سیستم عامل ویندوز ۱۰ هم نتوانست فرآیند مذکور را بهبود بخشد. در این سری تراشه‌های Skylake اینتل هم نتوانستند به افزایش فروش رایانه‌ها کمک کنند و این دو عامل بزرگترین اتفاق در کاهش درآمدهای HP بود.
مرکز TrendForce در آخرین گزارش خود اعلام کرد سیستم عامل ویندوز ۱۰ در فصل سوم و تراشه Skylake اینتل در فصل چهارم می‌توانند بر بازار نوت‌بوک‌ها تاثیر بگذارند و این عرصه با تحول همراه کنند.

منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا