سرویس جادویی‌گوگل برای رشد سرعت وب‌گردی با موبایل

موبنا – این خبر در عین سادگی، جوش و خروشی در فضای وب به راه انداخته است. اخیرا نیز وب‌سایت Ad Age گزارش داده که گوگل سرویس AMP خود را برای تسریع تبلیغات بر ابزار همراه عرضه کرده است.AMP مخفف Accelerated Mobile Page بوده و راهکاری برای سرعت بخشیدن به فرآیند لود شدن صفحات در …

موبنا – این خبر در عین سادگی، جوش و خروشی در فضای وب به راه انداخته است. اخیرا نیز وب‌سایت Ad Age گزارش داده که گوگل سرویس AMP خود را برای تسریع تبلیغات بر ابزار همراه عرضه کرده است.AMP مخفف Accelerated Mobile Page بوده و راهکاری برای سرعت بخشیدن به فرآیند لود شدن صفحات در موبایل است. بنا به گفته گوگل، AMP باعث می‏شود سرعت لود شدن صفحات همراه استاندارد، ۸۵ درصد افزایش یابد.

nizp5tbu

این رقم، بسیار قابل ملاحظه و چشمگیر است. ناشران و کسب‌وکارهایی که به دنبال عرضه محتوا و تبلیغات خود بر بستر ابزار همراه هستند، مشتاقانه منتظر تست کردن AMP هستند. واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و BuzzFeed جزو سایت‏هایی هستند که از هفته آینده به AMP مجهز خواهند شد. هرچند گوگل زمان عرضه نهایی این فناوری را اعلام نکرده است ولی طبق برنامه قرار است از هفته آینده، سایت‏های مجهز به AMP در صفحه جواب‏های جست‌وجوی گوگل به نمایش درآیند. گوگل با اشاره به اینکه AMP تاثیری بر رتبه‏بندی سایت‏ها ندارد، خاطرنشان کرده که در شرایط مساوی، کاربران به سایت‏های سریع بیش از سایت‏های کُند علاقه نشان می‏دهند.

منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا