بررسی فنی اکسپریا ایکس پرفرمنس سونی

موبنا- سونی با معرفی اکسپریا ایکس پرفرمنس (Xperia X Performance) همگان را شگفت‌زده کرد. پرچمدار سری ایکس سونی از طراحی مشابه با سایر اعضای خانواده‌ی سونی برخوردار است. با این حال استفاده از لبه‌های خمیده و پوشش ۲.۵D نمایشگر، باعث بهبود ارگونومی گوشی شده است. مقالات مرتبط: در بخش مشخصات فنی نیز سونی در اکسپریا …

موبنا- سونی با معرفی اکسپریا ایکس پرفرمنس (Xperia X Performance) همگان را شگفت‌زده کرد. پرچمدار سری ایکس سونی از طراحی مشابه با سایر اعضای خانواده‌ی سونی برخوردار است. با این حال استفاده از لبه‌های خمیده و پوشش ۲.۵D نمایشگر، باعث بهبود ارگونومی گوشی شده است.

سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس

مقالات مرتبط:

در بخش مشخصات فنی نیز سونی در اکسپریا ایکس پرفرمنس سنگ تمام گذاشته و با تجهیز آن به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ خیال کاربران را از عملکرد عالی در تمامی شرایط، راحت کرده است. ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دیگر مشخصات سخت‌افزاری شاخص اکسپریا ایکس پرفرمنس است.

سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس

نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P شاید در برابر رقبای مجهز به نمایشگر‌هایی با رزلوشن QHD حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما این مساله باعث شده است تا علاوه بر مصرف کمتر نمایشگر، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز تحت فشار کاری پایین‌تری به عملکرد خود ادامه دهد. بدین ترتیب طبق ادعای سونی، اکسپریا ایکس پرفرمنس به واسطه‌ی باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر خود توانایی شارژدهی تا دو روز کاری را دارد.

 در نهایت نیز باید به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به عاریت گرفته از اکسپریا زد ۵ (Z5)، پرچمدار سابق سونی، اشاره کرد. استفاده از سنسور مذکور در کنار تکنولوژی فوکوس خودکار جدید Predictive Hybrid Autofocus باعث شده است تا اکسپریا ایکس پرفرمنس قادر به ثبت عکس‌های بسیار باکیفیتی باشد.

سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا