سونی سری X را جایگزین سری پرچم‌دار Z می‌کند؛ اکسپریا Z6 هیچگاه معرفی نمی شود

موبنا- سونی همین هفته خانواده‌ی جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد؛ سری اکسپریا X. دیروز در مراسمی مخصوص در MWC 2016، کمپانی ژاپنی سونی از سه گوشی جدید این سری با نام‌های XA، X و X Performance پرده برداشت. با اینکه اکسپریا Z5 خیلی وقت نیست راهی بازار‌های جهانی شده، اما توقع …

موبنا- سونی همین هفته خانواده‌ی جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد؛ سری اکسپریا X. دیروز در مراسمی مخصوص در MWC 2016، کمپانی ژاپنی سونی از سه گوشی جدید این سری با نام‌های XA، X و X Performance پرده برداشت.

با اینکه اکسپریا Z5 خیلی وقت نیست راهی بازار‌های جهانی شده، اما توقع داشتیم گوشی جدیدی از سری Z معرفی شود؛ اما اینطور که پیداست گوشی هوشمندی از سونی با نام اکسپریا Z6 نخواهیم داشت.

مقاله مرتبط:

  • اکسپریا ایکس پرفورمنس معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵ اینچ فول اچ‌ دی، دوربین ۲۳ مگاپیکسل

بنا به گفته‌ی بخش آلمانی شرکت سونی، سری X قرار است کاملا جایگزین سری Z شود. این گفته در واقع جواب نظرات طرفداران این کمپانی در فیس‌بوک بوده و به آن‌هایی که نگران عرضه نشدن نسخه‌ی جدیدی از سری Z بوده‌اند، گفته شده که چنین دستگاهی وجود نخواهد داشت. با توجه به این گفته باید اکسپریا X Performance را پرچم‌دار جدید این کمپانی بدانیم.

سونی سری X را جایگزین سری پرچم‌دار Z می‌کند؛ اکسپریا Z6 هیچگاه معرفی نمی شود

ال‌جی و سامسونگ همچنان سری پرچم‌دارهای خود را با گلکسی S و ال‌جی G ادامه خواهند داد؛ اما ظاهرا رقیب ژاپنی آن‌ها شروع یک سری جدید برای پرچم‌دارها را مناسب و ضروری دیده است. البته سونی با اینکه نام پرچم‌دار خود را از اکسپریا Z6 به اکسپریا X Performance تغییر داده، اما در این گوشی جدید هم شاهد تغییرات زیادی نیستیم و سونی المنت‌های طراحی این دستگاه را متحول نکرده است. با این حال پشت این دستگاه از فلز برس خورده ساخته شده و برخلاف سری Z دیگر در قاب پشتی این دستگاه شاهد شیشه نیستیم.

سونی سری X را جایگزین سری پرچم‌دار Z می‌کند؛ اکسپریا Z6 هیچگاه معرفی نمی شود

نظر شما درباره‌ی پرچم‌دار جدید سونی چیست؟ آیا فکر می‌کنید تغییر نام Z به سری X برای گوشی‌های پرچم‌دار سونی ضروری بوده است؟

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا