سه طرح مفهومی از محصولاتی که سونی در ۲۰۱۶ MWC معرفی کرد

موبنا- اما در کنار این گوشی، سونی چیزهای دیگری را هم برای معرفی در MWC آورده بود که در حد طرح‌های ابتدایی بودند و هنوز به مرحله‌ای ارائه به بازار ،‌ نرسیده بودند. در این مطلب قصد داریم شما را با این سه محصول، آشنا کنیم. هر چند دست کم دو مورد از این محصولات را پیش از …

موبنا- اما در کنار این گوشی، سونی چیزهای دیگری را هم برای معرفی در MWC آورده بود که در حد طرح‌های ابتدایی بودند و هنوز به مرحله‌ای ارائه به بازار ،‌ نرسیده بودند. در این مطلب قصد داریم شما را با این سه محصول، آشنا کنیم.

هر چند دست کم دو مورد از این محصولات را پیش از این در بازار دیده‌ایم، ولی سونی اعلام کرده که این محصولات بسته به واکنش‌ها و بازخوردها در آینده ارائه خواهند شد.

Xperia Eye

Xperia Eye در واقع یک دوربین پوشیدنی است که توسط یک بند آن را دور گردنتان می‌اندازید. البته قضیه به همین سادگی هم نیست. این دوربین می‌تواند با کمک لنزهای کروی ۳۶۰ درجه و سنسورهای مشهور سونی، تصاویری با گستره‌ی وسیع و با کیفیتی بیندازد. سونی همچنین وعده داده که این دوربین آنقدر باهوش است که بداند در چه زمانی (مثلا بر اساس حالت صورت افراد یا صدای فرد) تصاویر را ثبت کند. نمونه مشابه این طرح مفهومی Autographer است که هم اکنون در بازار دیده می‌شود. همچنین مشابه این طرح را دو سال پیش در همین روزها توسط سونی دیده بودیم.

Xperia Projector

xperia projector

مورد دوم، یک پروژکتور است که ابعاد آن تقریبا کوچکتر از پروژکتورهایی است که در اداره‌‌ها دیده‌اید. هر چند سونی این پروژکتور را به عنوان یک محصول خانوادگی با قابلیت‌ها و واکنش‌های جالب می‌داند، ولی هنوز کسی دقیق نمی‌داند که قرار است از این پروژکتور چه استفاده‌ی جالب‌تری به جز دیدن فیلم کرد.

Xperia Agent

xperia-agent

آخرین محصول معرفی شده‌ی سونی،‌ یک دستیار صوتی همه کاره است که می‌تواند کنترل خانه هوشمند شما را به دست بگیرد. این دستیار صوتی از طریق صحبت کردن و پاسخ دادن به سوالات شما قرار است شما را در اداره‌ی خانه‌ی هوشمند یاری کند. البته همانطور هم که احتمالا با خودتان گفته‌اید، این محصول هم شباهت غیر قابل انکاری به Amazon’s Echo دارد. البته تفاوت آن با اکو آمازون در دوربین و پروژکتور داخلی است که اطلاعات و پاسخ‌ها را بر روی نزدیک‌ترین دیوار به نمایش می‌گذارد.

منبع:زومیت|نویسنده:محمد حسین ملک

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا