تصاویر هوندا سیویک هاچ‌بک پیش از نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ فاش شد

موبنا- قرار است مدل مفهومی از سیویک هاچ‌بک در جریان نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶  رونمایی شود. اما تصاویر این خودرو پیش از آغاز کار رسمی نمایشگاه فاش شده که نشان از طراحی تهاجمی این مدل دارد. نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ از فردا در کشور سوئیس شروع به کار می‌کند و مشهورترین خودروسازان دنیا با جدیدترین محصولات …

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ از فردا در کشور سوئیس شروع به کار می‌کند و مشهورترین خودروسازان دنیا با جدیدترین محصولات خود در این رویداد حاضر خواهند بود. امروز وب‌سایت Carscoops تصاویری از مدل مفهومی هوندا سیویک هاچ‌بک منتشر کرده است.

این خودروی پنج در از یک طراحی تهاجمی و جذاب بهره می‌برد که باعث شده نسل دهم سیویک نیز زیبا به نظر برسد. خطوط سقف خودرو به نرمی به سمت قسمت عقب خودرو کشیده شده‌اند که باعث شده نوع قرارگیری و سبک طراحی چراغ‌های عقب سیویک هاچ‌بک شبیه نسخه‌ی سدان شود.

تصاویر هوندا سیویک هاچ‌بک پیش از نمایشگاه خودروی ژنو 2016 فاش شد

هوندا سعی کرده با طراحی جدید سپرهای جلو و عقب ظاهری تهاجمی‌تر به سیویک هاچ بک بدهد. حفره‌های در نظر گرفته شده در هر دو طرف باعث بهبود عملکرد و هندلینگ خودرو شده که این بهینه‌سازی با قرارگیری اگزوزهای دوقلو در وسط و جفت اسپویلرهای (باله‌های) عقب، تکمیل می‌شود.

خواه ناخواه این تغییرات سبب شده تا با دیدن سیویک هاچ‌بک به یاد مدل جذاب و رده‌بالای Type R بیفتیم. حالا به نظر می‌رسد با اضافه شدن مدل هاچ‌بک به نوعی خط تولید سیویک کامل شده است.

تصاویر هوندا سیویک هاچ‌بک پیش از نمایشگاه خودروی ژنو 2016 فاش شد

انتظار می‌رود هوندا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ که ماه اکتبر برگزار می‌شود، از نمونه‌ی تولید شده‌ی سیویک هاچ‌بک رونمایی کند. البته باز شدن درهای نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ به این معنی است که می‌توانیم با مدل مفهومی این خودرو بیشتر آشنا شویم.

منبع:زومیت|نویسنده:حامی غفاری

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا