گوشی های چینی به صفحه نمایش خمیده سامسونگ مجهز می شوند

موبنا- سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه و سخت‌افزارهای آن که وظیفه‌ی تولید سخت‌افزار برای دیگر شرکت‌ها مانند اپل را نیز دارد، به عنوان تولید‌کننده‌ی صفحه‌ نمایش‌های خمیده، قصد دارد برای شرکت‌های چینی نیز صفحه‌نمایش خمیده تولید کند. کمپانی سامسونگ نه تنها با گوشی‌های شاخص و پر فروش خود شناخته می‌شود، …

موبنا- سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه و سخت‌افزارهای آن که وظیفه‌ی تولید سخت‌افزار برای دیگر شرکت‌ها مانند اپل را نیز دارد، به عنوان تولید‌کننده‌ی صفحه‌ نمایش‌های خمیده، قصد دارد برای شرکت‌های چینی نیز صفحه‌نمایش خمیده تولید کند.

کمپانی سامسونگ نه تنها با گوشی‌های شاخص و پر فروش خود شناخته می‌شود، بلکه به عنوان یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان قطعات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند نیز شناخته می‌شود. این شرکت به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی تلفن همراه، قصد دارد برای تولید‌کنندگان چینی نیز نمونه‌هایی از این صفحه‌های نمایش را تولید کند.

گوشی های چینی به صفحه نمایش خمیده سامسونگ مجهز می شوند

گفته می‌شود که کمپانی‌های چینی مانند هواوی، شیائومی و ویوو، قصد دارند در سال جاری میلادی، گوشی‌های هوشمندی با صفحه‌نمایش خمیده مانند سری اج گلکسی به بازار عرضه کنند. تیزرهای تبلیغاتی گوشی جدید ویوو به نام Vivo XPlay5 نیز نشان‌دهنده‌ی صفحه‌نمایش خمیده در این تلفن هوشمند است. به همین دلیل این شرکت‌ها قراردادهایی برای ساخت این نوع نمایشگرها با سامسونگ امضا کرده‌اند. این اولین بار نیست که سامسونگ صفحه‌نمایش‌های خمیده را برای دیگر تولیدکنندگان می‌سازد. در سال گذشته نیز این شرکت برای گوشی Priv شرکت بلک‌بری نیز صفحه‌نمایشی خمیده تولید کرد.

گوشی های چینی به صفحه نمایش خمیده سامسونگ مجهز می شوند

سیاست سامسونگ در معرفی امکانات و سخت‌افزارهای جدید به بازار تلفن‌های هوشمند، جالب و قابل توجه است. این شرکت گوشی‌هایی پیشرفته با امکانات و سخت‌افزارهای خاص را معرفی می‌کند و بعد از آن با فروش همان سخت‌افزارها به شرکت‌ها نوپا، سود فروش خود را چند برابر می‌کند. به عبارت دیگر پرچمداران سامسونگ علاوه بر سودی که از فروش بالا برای این شرکت به ارمغان می‌آورند، به نوعی وسیله‌ی تبلیغات این غول کره‌ای برای فروش سخت‌افزار نیز هستند.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا