مشخصات فنی گلکسی ای ۹ پرو در لیست AnTuTu ثبت شد

موبنا- به‌نظر می‌رسد که به‌زودی گلکسی ای ۹ پرو توسط سامسونگ معرفی می‌شود و اخیرا این محصول در لیست‌های بنچمارک دیده شده است. اوایل این ماه بود که این محصول را در GFXbench مشاهده کردیم و حال این تلفن هوشمند در بنچمارک AnTuTu‌ مشاهده شده است. این محصول از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌جای سنسور ۱۳ …

موبنا- به‌نظر می‌رسد که به‌زودی گلکسی ای ۹ پرو توسط سامسونگ معرفی می‌شود و اخیرا این محصول در لیست‌های بنچمارک دیده شده است. اوایل این ماه بود که این محصول را در GFXbench مشاهده کردیم و حال این تلفن هوشمند در بنچمارک AnTuTu‌ مشاهده شده است. این محصول از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌جای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در این زمینه شباهتی به‌نسخه‌ی ۲۰۱۶ از سری گلکسی A ندارد. دوربین خودعکس (سلفی) نیز در این محصول ارتقاء یافته و به‌جای سنسور ۵ مگاپیکسلی، گلکسی A9 Pro از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. واژه‌ی پرو (Pro) در انتهای نام این محصول باعث شده که حافظه‌ی رم بیشتری را نیز روی آن شاهد باشیم و گفته می‌شود که از ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

گلکسی A9 در انتوتو

اما به‌نظر می‌رسد که سایر مشخصات این دستگاه شبیه به‌گلکسی ای ۹ است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. اطلاعاتی که چندی پیش از سوی GFXbench منتشر شده بودند حکایت از نمایشگر ۵.۵ اینچی برای Galaxy A9 Pro داشتند؛ اما گفته می‌شود این محصول مجهز به‌ صفحه‌نمایش ۶ اینچی خواهد بود.

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا