لپ تاپ جیبی! (+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – جی پی دی وین یک لپ تاپ دستی کوچک است که می تواند قدرت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در جیب کاربر جای دهد. این محصول نوآورانه و کاربردی که به عنوان یک کنسول بازی نیز کاربرد دارد از ابعادی برابر با ۱۵.۵ × ۹.۷ × ۲.۲ سانتیمتر برخوردار است. …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – جی پی دی وین یک لپ تاپ دستی کوچک است که می تواند قدرت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در جیب کاربر جای دهد. این محصول نوآورانه و کاربردی که به عنوان یک کنسول بازی نیز کاربرد دارد از ابعادی برابر با ۱۵.۵ × ۹.۷ × ۲.۲ سانتیمتر برخوردار است.

Laptop-94-12-11 (3)
جی پی دی وین از طراحی فوق قابل حمل سود می برد که اجازه می دهد به راحتی آن را در جیب خود نیز حمل کنید. بدنه مات و زوایای نرم هنگامی که مشغول کار با این گجت هستید اجازه می دهد تا به راحتی در کف دست جای بگیرد.

Laptop-94-12-11 (4)
جی پی دی وین نسخه ۱۰ سیستم عامل ویندوز را اجرا می کند و به پردازنده اینتل اتم X5 Z8500، پردازنده گرافیکی اینتل اچ‌دی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق شکاف کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، و نمایشگر ۵.۵ اینچی چند لمسی با وضوح ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل که تراکم پیکسل ۲۶۷ppi را ارائه می کند، مجهز شده است. همچنین، یک صفحه کلید کامل با کلیدهای تابعی و عملکرد ماوس کار با این دستگاه را راحت‌تر می سازد.

Laptop-94-12-11 (1)
افزون بر این، جی پی دی وین دارای یک کنترلر بازی یکپارچه شده با کلیدهای جهت نما، دو دسته آنالوگ و چهار دکمه است و از این رو می توانید از انجام بازی های مختلف نیز لذت ببرید. بلوتوث داخلی این دستگاه امکان استریم موسیقی دلخواه را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های جی پی دی وین می توان به وای فای، بلندگو استریو، خروجی مینی HDMI، درگاه میکرو یواس‌بی، درگاه یواس‌بی و باتری قابل شارژ ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
پیش فروش جی پی دی وین در وب سایت ایندی‌گوگو به قیمت ۲۹۹ دلار آغاز شده است. عرضه این محصول نیز از ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا