اجاره اطفال روزی ۱۵ هزار تومان، فروش ۲ میلیون

موبنا – به گفته فرحناز رافع،‌ یکی از اقدامات سازمان داوطلبان هلال‌احمر، سر و سامان دادن زنان کارتن‌خواب است کما اینکه معتقد است براي  این‌گونه فعالیت‌هایمان زیاد مایل به رسانه ای کردن نیست. در این رابطه با همکاری خانم فاطمه دانشور، مدیرعامل و مؤسس موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، …

موبنا – به گفته فرحناز رافع،‌ یکی از اقدامات سازمان داوطلبان هلال‌احمر، سر و سامان دادن زنان کارتن‌خواب است کما اینکه معتقد است براي  این‌گونه فعالیت‌هایمان زیاد مایل به رسانه ای کردن نیست.
در این رابطه با همکاری خانم فاطمه دانشور، مدیرعامل و مؤسس موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، زنان کارتن‌خواب به خصوص در میدان هرندی شناسایی و برای آنان اتاق‌های مسافرخانه‌ها کرایه می‌شود.وي براي اطفالی که به دلیل اعتیاد مادران‌شان صورت و اندام‌های آنان نیز به شدت سوخته است، ابراز تأسف کرد.
وي اظهار داشت: ما در فعالیت‌های حمایتی هلال احمر سعی کردیم با مشارکت و همکاری خانم دانشور اقداماتی برای پیشگیری و پوشش اسکان این زنان کارتن خواب و معتاد انجام دهیم ولی جای کار هنوز بسیار است.اميدواريم با اقدامات اندك خود بتوانيم فعاليت‌هاي منسجم‌تري انجام بدهيم.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا