مرگ ۲۷۲ تهرانی به‌دلیل حوادث کار

موبنا – اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: تا دی‌ماه امسال ٢٧٢ مورد فوت به‌دلیل حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه‌ سال گذشته با آمار ٣٩٢ ٣٠,٦‌درصد کاهش یافته است. بنابر این گزارش از کل فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار در ١٠ماهه …

موبنا – اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: تا دی‌ماه امسال ٢٧٢ مورد فوت به‌دلیل حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه‌ سال گذشته با آمار ٣٩٢ ٣٠,٦‌درصد کاهش یافته است.

بنابر این گزارش از کل فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار در ١٠ماهه امسال ٢٦٨ نفر مرد و ٤ نفر زن بودند. همچنین در دی‌ماه امسال تعداد فوت ناشی از حوادث کار با ٥٣.٦‌درصد کاهش نسبت به دی‌ماه سال گذشته ١٣نفر اعلام شده است. براساس قوانین موجود، حوادث ناشی از کار به حوادثی گفته می‌شود که هنگام انجام وظیفه یا به سبب انجام وظیفه رخ دهد. با بررسی آمارهای انتشاریافته در سال‌های اخیر، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن ازجمله مهم‌ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور است که با رعایت نکات ایمنی به‌ویژه در موارد کار در ارتفاعات می‌توان بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا