عامل شکست اصولگرایان

نماینده مردم رشت در مجلس تبری نجستن اصولگرایان از پایداری ها را دلیل شکست آن‌ها در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران دانست. غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: من قبل از انتخابات هم گفتم که اگر اصولگرایان راه خود را از پایداری ها جدا نکنند شکست می خورند که این قضیه توانست آسیب بزرگی به جبهه …

نماینده مردم رشت در مجلس تبری نجستن اصولگرایان از پایداری ها را دلیل شکست آن‌ها در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران دانست.

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: من قبل از انتخابات هم گفتم که اگر اصولگرایان راه خود را از پایداری ها جدا نکنند شکست می خورند که این قضیه توانست آسیب بزرگی به جبهه اصولگرایان بزند.

وی تدبیر غلط اصولگرایان را عامل این اتفاق عنوان و خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند برخلاف همه جوسازی، غوغاسالاری ها و هیاهوها از کارنامه دولت راضی هستند و دل به دولت امید بستند تا همانطور که توانسته برجام را به فرجام برساند نسبت به حل سایر مشکلات نیز اقدام کند.

جعفرزاده با ابراز تعجب نسبت به کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند گفت:‌ مردم به حامیان دولت رای دادند و استقبال مردم از این لیست بیانگر کارنامه خوب دولت است و لذا دولت باید به شکل مصمم تر مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های انتخاباتی در جریان رقابت ها نیز گفت:‌ باید صادقانه اعتراف کنیم که بعد از ۳۷ سال از انقلاب در برخی موارد رفتار انتخاباتی اسلامی نداشته ایم و بعضا بداخلاقی، توهین و تهمت در فضای انتخابات به چشم می خورد و حتی پول های کثیف وارد انتخابات شد و متاسفانه بخشی از انتخابات را آلوده کرد اما مردم در انتخابات نه بزرگی به پول های کثیف گفتند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا