کمپانی Victorinox با همکاری ایسر وسیله ای برای تبدیل ساعت آنالوگ به هوشمند تولید نموده

موبنا – این وسیله دو بخش جلو و پشت دارد که قاب هر نوع ساعت Victorinox INOX را احاطه نموده و نمایشگر LED و خمیده ی بخش جلوی آن اطلاعات گوناگون را در سمت راست خود نمایش می دهد. همچنین نمایانگری نیز برای نشان دادن نوتیفیکیشن های تماس، پیام و تقویم نیز در خود دارد. به …

موبنا – این وسیله دو بخش جلو و پشت دارد که قاب هر نوع ساعت Victorinox INOX را احاطه نموده و نمایشگر LED و خمیده ی بخش جلوی آن اطلاعات گوناگون را در سمت راست خود نمایش می دهد. همچنین نمایانگری نیز برای نشان دادن نوتیفیکیشن های تماس، پیام و تقویم نیز در خود دارد. به لطف طراحی دایره ای شکل این گجت، صفحه اصلی ساعت معمولی پوشانده نمی گردد و کاربر قادر به دیدن آن خواهد بود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به گام شمار، شمارنده کالری و پشتیبانی از GPS از طریق تلفن هوشمند و نمایش چندین منطقه زمانی اشاره نمود و همچنین می توان از آن به عنوان ثانیه شمار و زمان سنج نیز استفاده کرد.

با اینکه این ابزار برای بقیه ی ساعت های معمولی کاربرد ندارد اما گجتی مقرون به صرفه برای تبدیل ساعت معمولی به هوشمند محسوب می گردد که برای خرید آن فقط کافیست ۲۲۵ دلار هزینه نمائید و هر وقت به آن نیازی ندارید، بسیار آسان آن را باز نموده و کنار بگذارید.

البته جا دارد اشاره نمائیم که سایبرتول باعث می شود ساعت مچی شما زیاد از حد بزرگ دیده شود و حالتی نه چندان جالب روی مچ دست پیدا نماید اما در عوض دیگر لازم نیست دو نوع ساعت آنالوگ و هوشمند داشته باشید و فقط با اضافه نمودن یک قاب قادر خواهید بود ساعت آنالوگ خود را به اسمارت واچ تبدیل نمائید.

gsmarena_002-w600

gsmarena_003 (1)-w600

gsmarena_003-w600

gsmarena_004-w600

gsmarena_005-w600

gsmarena_006-w600

gsmarena_009-w600

Victorinox-Swiss-Army-INOX-Cybertool-watch-2.0-w600

منبع:دیجیاتو|نویسنده:فروغ بیداری

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا