سازنده هندی تلفن هوشمند ۳.۶۰ دلاری با شکایت تازه ای رو به رو شده است

موبنا – همین موضوع توجه رسانه ها، تحلیلگران و سرمایه گذاران دنیای تکنولوژی را به شکل عجیبی به خود جلب کرد. در روزهای گذشته بسیاری شرکت مورد اشاره را متهم کرده بودند که قصد کلاه برداری دارد مگر اینکه توسعه موبایل یاد شده و فروش آن با چنین قیمتی، با حمایت دولت هند انجام شده باشد که …

موبنا – همین موضوع توجه رسانه ها، تحلیلگران و سرمایه گذاران دنیای تکنولوژی را به شکل عجیبی به خود جلب کرد. در روزهای گذشته بسیاری شرکت مورد اشاره را متهم کرده بودند که قصد کلاه برداری دارد مگر اینکه توسعه موبایل یاد شده و فروش آن با چنین قیمتی، با حمایت دولت هند انجام شده باشد که البته مقامات دولتی هم بیان کردند که دخالتی در این موضوع نداشته اند.

Ringing-Bells-Freedom-251_4-w600

حالا یک شرکت شخص ثالث که خدمات پاسخگویی تلفنی را در اختیار Ringing Bells قرار داده، بیان نموده که این شرکت موبایل ساز سر موعد پرداخت های خود را انجام نداده است.

این شرکت شخص ثالث وظیفه پاسخگویی به تماس کاربران و سوالات آنها را بر عهده داشته و «Cyfuture» نام دارد. مدیر عامل آن، آقای «Anuj Bairathi» در رابطه با شکایت خود از Ringing Bells می گوید: «قرار بود پرداخت های شرکت اصلی به شکل هفتگی انجام شوند ولی زمانی که درخواست پول کردیم، آنها تصمیم گرفتند ما را کنار گذاشته و علت را نیز کیفیت سرویس کمتر از حد انتظار بیان کنند.»

شرکت Ringing Bells نیز به شدت در برابر ادعای Cyfuture ایستادگی کرده و آن را بی اساس می خواند. نماینده کمپانی هندی به نام «Ashok Chaddha» در این خصوص گفته: «این شرکت نتوانسته پاسخگوی ترافیک بالای ما باشد و به همین دلیل، تصمیم داریم شرکت بهتری بیابیم که بتواند سرویس با کیفیت تری در اختیار کاربران مان قرار دهد.»

نماینده Cyfuture اکنون اظهار کرده که ادامه این بحث را در یکشنبه آینده، در دادگاه پیگری خواهند کرد.

منبع:دیجیاتو|نویسنده:امیر مستکین

 

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا