سونی، LED خانواده اکسپریا X را روی اسپیکر تعبیه نموده

موبنا –  البته نمایشگرهای همیشه روشن یا برخی اپلیکیشن ها نیز در این راستا وجود دارند تا دیوایس هایی که این قابلیت را ندارند، بتوانند از مزایای آن بهره بگیرند. سونی از جمله شرکت هایی است که همیشه و به شکل های گوناگون این ال ای دی ها را در موبایل های سری اکسپریای خود …

موبنا –  البته نمایشگرهای همیشه روشن یا برخی اپلیکیشن ها نیز در این راستا وجود دارند تا دیوایس هایی که این قابلیت را ندارند، بتوانند از مزایای آن بهره بگیرند. سونی از جمله شرکت هایی است که همیشه و به شکل های گوناگون این ال ای دی ها را در موبایل های سری اکسپریای خود استفاده نموده. به طور مثال، در خانواده Xperia S یک ردیف از آنها در پائین دستگاه تعبیه شده یا مثلا همین دیودها در سری Xperia Z همانند نقطه های ریزی هستند که در بالای بخش جلوی موبایل جای گرفته اند.

سونی، LED خانواده اکسپریا X را روی اسپیکر تعبیه نموده

پیرو همین مبحث باید اشاره کنیم که این کمپانی ژاپنی به تازگی از سری X خود رونمائی نموده که شامل سه اسمارت فون جدید می شود. بر اساس شنیده ها، این دستگاه ها قرار است در تابستان روانه بازار شوند. با اینکه شرکت مورد بحث در مورد مشخصات کلی این دیوایس ها توضیح داده اما برخی از جزئیات آنها در این چند روز به بیرون درز نموده. از جمله باید به تغییر جایگاه LED در این دستگاه ها اشاره نمائیم.

ال ای دی نوتیفیکیشن اسمارت فون Xperia X سونی در سمت راست اسپیکر در بخش جلویی دستگاه تعبیه شده است. این دیود بسیار کوچک در نظر گرفته شده اما به اندازه کافی نورانی هست که بتوان از فاصله دور هم به خوبی آن را تشخیص داد. مدل اکسپریا X Performance نیز دقیقا همین طراحی را دارد. اما در مورد مشخصات نوتیفیکیشن اکسپریا XA هیچ اطلاعاتی در دست نیست و اصلا معلوم نیست این دیود را دارد یا خیر. از آنجا که جایگاه بلندگوی این دستگاه با دو مدل دیگر فرق دارد به احتمال زیاد جایگاه LED نیز در آن فرق خواهد داشت.

حالا باید منتظر اخبار جدیدتر یا عرضه این موبایل باشیم و ببینیم این دیود دقیقا در کجای دستگاه جای گرفته است.

منبع:دیجیاتو|نویسنده:فروغ بیداری

۱۷۶/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا