فرمانده کهکشان؛ معرفی بازی دفاع از قلعه Galaxy Commander

موبنا –Galaxy Commander با این که تقریبا یک هفته است در گوگل پلی منتشر شده، اما استقبال از آن فوق العاده بوده؛ تا حدی که در حال حاضر امتیاز کامل ۵/۵ را از کاربران سیستم عامل اندروید دریافت کرده است. Galaxy Commander جز عناوین دفاع از قلعه کلاسیک طبقه بندی می شود. معمولا قانون ثابتی …

موبنا –Galaxy Commander با این که تقریبا یک هفته است در گوگل پلی منتشر شده، اما استقبال از آن فوق العاده بوده؛ تا حدی که در حال حاضر امتیاز کامل ۵/۵ را از کاربران سیستم عامل اندروید دریافت کرده است.

com.Anibox.GalaxyCommander.TowerDefense-screen-1

Galaxy Commander جز عناوین دفاع از قلعه کلاسیک طبقه بندی می شود. معمولا قانون ثابتی در بازی های این چنینی وجود دارد، و آن هم چیزی نیست جز مقاومت در برابر موج حملات دشمن.

هر چقدر تسلیحات دفاعی تان را بهتر بچینید و قدرتشان را ارتقا دهید، هم در برابر حملات دشمن دفاع بهتری خواهید داشت و هم پول بیشتری بدست می آورید؛ پولی که می توانید برای خرید انواع بمب و موشک انداز و آیتم های کمکی خرجش کنید.

com.Anibox.GalaxyCommander.TowerDefense-screen-2

بازی Galaxy Commander دو حالت دارد: یکی حالت مأموریتی که ۴۰ مرحله جذاب و چالش برانگیز را در آن تجربه می کنید و دیگری حالت بی پایان که برای عاشقان رکوردزنی طراحی شده.

دقایق اولیه بازی (چه در مد مأموریتی و چه داستانی) با چالش عجیبی مواجه نیستید، اما با گذشت سی دقیقه از روند بازی متوجه می شوید که با بازی بسیار سخت و چالش برانگیزی مواجه هستید. موج دشمنان لحظه به لحظه سنگین تر می شود و آنقدر به سمت پایگاهتان یورش می برند تا صفحه را به طور کامل در اشغال آنها ببینید.

هر چند شکی نیست که همین چالش،‌ برای حرفه ای های سبک دفاع از قلعه می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد. این بازی را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تجربه کنید.

 

[لینک کمکی برای گوگل پلی]
Galaxy Commander
  • Galaxy Commander
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : AniBox
  • سیستم عامل : اندروید
  • حجم : ۳۹.۸ مگابایت
منبع:دیجیاتو|نویسنده:امیر مستکین

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا