قد‌‌رد‌‌اني رهبری از حضور مرد‌‌م

با تأکید بر پیشرفت همه‌جانبه و درون‌زا به عنوان هدف اساسی خاطرنشان کردند: مجلس آینده وظايف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگی …

با تأکید بر پیشرفت همه‌جانبه و درون‌زا به عنوان هدف اساسی خاطرنشان کردند: مجلس آینده وظايف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگی دیگر، ملت آگاه و مصمم ایران را به پیروزی رسانید؛ آنان توانستند برای سی و ششمین بار از آغاز انقلاب اسلامی، در انتخاباتی سراسری، با عزم راسخ و شور و نشاط به‌یادماندنی، حضور یابند و سرنوشت کشور را در مقطع قانونی، رقم زنند؛ نمایندگان خود را برای تشکیل دو مجلس پر قدرت و پر اهمیت برگزینند و بار دیگر مردمسالاری دینی را در چهره درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دهند.ایران اسلامی به ملت خود می‌بالد و به استحکام مقرراتی که این فرصت‌های مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورده است، سر می‌افرازد.اینجانب وظیفه‌ خود می‌دانم که از این لبیک عمومی به فراخوان نظام اسلامی سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ پر کار و پر شکوه را آفریدند مسالت نمایم.به مسئولان کشور چه انتخاب‌شوندگان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرایی در قوای دیگر و چه دیگر مسئولان در سازمان‌ها و نهادها، یادآور می‌شوم که سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامی محقق سازند؛ ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی…
، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل، و در یک جمله: کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت بدانند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان به‌ویژه شما مسئولان را می‌طلبد. پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، به‌معنی حل شدن در هاضمه‌ی استکبار جهانی نیست. و حفظ عزت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌یافتنی نیست. مجلس آینده درباره‌ این سرفصل‌های مهم، وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگويی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

لازم میدانم از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ سازمان رسانه‌ی ملی و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.

ایستاد‌گی شجاعانه د‌ر برابر مد‌اخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بد‌خواهان و خائنان، منش جهاد‌ی د‌ر اند‌یشه و عمل و د‌ر یک جمله: کار برای خد‌ا و د‌ر راه خد‌مت به خلق خد‌ا را، برنامه د‌ائمی خویش د‌ر د‌وران این مسئولیت بد‌انند‌ و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند‌.روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان به‌ویژه شما مسئولان را می‌طلبد‌. پیشرفت کشور هد‌ف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، به‌معنی حل شد‌ن د‌ر هاضمه‌ استکبار جهانی نیست. و حفظ عزت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و د‌رونزا د‌ست‌یافتنی نیست. مجلس آیند‌ه د‌رباره‌ این سرفصل‌های مهم، وظايف سنگینی برعهد‌ه خواهد‌ د‌اشت و امید‌ است که نصاب پاسخگويی د‌ر برابر خد‌ا و مرد‌م را همگان د‌ر آن مشاهد‌ه کنند‌. لازم می د‌انم از د‌ست‌اند‌رکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنند‌گان امنیت؛ سازمان رسانه‌ ملی و د‌یگر د‌ستگاه‌ها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم. توفیقات همگان را از خد‌اوند‌ متعال مسألت می‌کنم.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا