آغاز بهره برداری از خدمات وای‌فای عمومی آسیاتک در اماکن عمومی

به گزارش خبرنگار موبنا، در اماکنی که آسیاتک مجهز به سرویس Public wifi کرده باشد این سرویس در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب در ایام نوروز مشترکین ADSL و کاربران آسیاتک در مکان هایی مانند فرودگاه مهرآباد تهران، مجتمع کوروش تهران، راه آهن تهران، فرودگاه امام خمینی (به زودی) می توانند به …

به گزارش خبرنگار موبنا، در اماکنی که آسیاتک مجهز به سرویس Public wifi کرده باشد این سرویس در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب در ایام نوروز مشترکین ADSL و کاربران آسیاتک در مکان هایی مانند فرودگاه مهرآباد تهران، مجتمع کوروش تهران، راه آهن تهران، فرودگاه امام خمینی (به زودی) می توانند به wifi آسیاتک با نام Asiatech Smart wifi بدون نیاز به پسورد؛ متصل شوند.
مشترکین ADSL آسیاتک می توانند با استفاده از نام کاربری و پسورد اینترنت به شبکه متصل شده و از سرویس اینترنت خود در ابر Public wifi استفاده نمایند. همچنین کاربرانی که جزو مشترکین آسیاتک نمی باشند نیز می توانند با کلیک برروی گزینه “ثبت نام” در صفحه لاگین اطلاعات خود (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی) را ثبت تا نام کاربری و رمز عبور را از طریق SMS دریافت نمایند.
بنابراین گزارش، کاربران پس از طی نمودن مراحل فوق می توانند از ۳ گیگ حجم رایگان به مدت یکساله استفاده و پس از اتمام حجم به صورت آنلاین گیگ اضافه خریداری نماید.
نقطه عطف سرویس پابلیک وای فای آسیاتک این است که کاربر در هر نقطه ای که ثبت نام کند می تواند از اکانت خود در کلیه نقاطی که سرویس Public wifi آسیاتک وجود دارد، استفاده کند هر اکانت ثبت نام شده به مدت سه سال معتبر خواهد بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا