«مایتی»؛ پخش کننده ویژه اسپاتیفای

موبنا – اگر هنگام انجام ورزش های مختلف به استریم موسیقی از اسپاتیفای وابسته هستید اما گوشی هوشمند همانند ابزاری دست و پا گیر برای شما عمل می کند، پخش کننده مایتی می تواند حلال مشکل باشد. این پخش کننده از ظاهری شبیه به نسل چهارم آیپاد شافل بهره می برد و به کاربر اجازه …

موبنا – اگر هنگام انجام ورزش های مختلف به استریم موسیقی از اسپاتیفای وابسته هستید اما گوشی هوشمند همانند ابزاری دست و پا گیر برای شما عمل می کند، پخش کننده مایتی می تواند حلال مشکل باشد. این پخش کننده از ظاهری شبیه به نسل چهارم آیپاد شافل بهره می برد و به کاربر اجازه می دهد بی نیاز از گوشی هوشمند به آهنگ های مورد علاقه خود در اسپاتیفای گوش دهد.

با استفاده از یک اپلیکیشن اختصاصی که روی گوشی هوشمند نصب می شود، کاربر می تواند فهرست آهنگ های خود را با استفاده از بلوتوث یا وای فای از گوشی هوشمند با پخش کننده مایتی همگام سازی کند. پس از آن، بی نیاز از گوشی هوشمند می توانید از آهنگ های خود لذت ببرید.

«مایتی»؛ پخش کننده ای ویژه اسپاتیفای

پخش کننده مایتی دارای یک جک هدفون برای اتصال هدفون های باسیم است اما از طریق بلوتوث می تواند با هدفون های بی سیم نیز ارتباط برقرار کرده و دیگر با سیم مزاحم هدفون نیز مواجه نخواهید بود. دکمه های بزرگ مایتی امکان کنترل صدا و پخش موسیقی را فراهم می کنند.

«مایتی»؛ پخش کننده ای ویژه اسپاتیفای

باتری لیتیومی مایتی امکان پخش مداوم موسیقی به مدت پنج ساعت را فراهم می کند و تا ۱۰۰ ساعت نیز در حالت آماده به کار دوام می آورد. ۵۰۰ مگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی فلش ۴ گیگابایت از دیگر ویژگی های این پخش کننده هستند. مایتی برای سبک زندگی پر جنب و جوش شکل گرفته و از این رو در برابر عرق و ریزش آب مقاوم است.

«مایتی»؛ پخش کننده ای ویژه اسپاتیفای

مایتی با گوشی های هوشمند اندرویدی (نسخه ۴.۴ و جدیدتر) و iOS ( آی‌فون ۴S و جدیدتر) قابل استفاده است و در وب سایت کیک استارتر برچسب قیمت ۷۹ دلار را یدک می کشد.

«مایتی»؛ پخش کننده ای ویژه اسپاتیفای

منبع: عصر ایران  |  نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا