رشد ۴۲/۸۶ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ما

حجم حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۲.۸۶ درصد رشد داشته است. به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، گزارش عملکرد شرکت بیمه “ما” در ۱۱ ماهه سال ۹۴ حکایت از رشد همه جانبه این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. بر اساس …

رشد 42/86 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ما حجم حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۲.۸۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، گزارش عملکرد شرکت بیمه “ما” در ۱۱ ماهه سال ۹۴ حکایت از رشد همه جانبه این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه ما  با در نظر گرفتن برنامه مدون استراتژیک و با استفاده از روش های جدید بازاریابی و فروش و توجه به سیستم مدیریت مشتریان توانسته است در شاخصه هایی همانند تعداد بیمه نامه ها، حق بیمه های دریافتی و نسبت خسارت به نحو چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته باشد.

بر این اساس، شرکت بیمه “ما” در  ۱۱ ماه سال ۹۴ در شاخصه تعداد بیمه نامه ها با رشد ۱۳.۸۸ درصدی و حق بیمه های دریافتی۴۲.۸۶ درصدنسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

این گزارش حاکی است،  نسبت خسارت بیمه “ما” در سال جاری ۳۱.۵۶ درصد است که نسبت به میانگین صنعت بیمه در وضعیت مناسبی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا