هیدینک: شایسته این پیروزی بودیم

به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و در حالی که با یک گل برابر ساوتهمپتون عقب بود، در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک سه امتیاز حساس این دیدار را بدست آورد و جایگاه خود را در جدول رده …

به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و در حالی که با یک گل برابر ساوتهمپتون عقب بود، در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک سه امتیاز حساس این دیدار را بدست آورد و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کند.

گاس هیدینک خوشحال است که تیمش سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورده است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی کردن برابر ساوتهمپتون آن هم در خانه حریف سخت است ولی ما توانستیم با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، سه امتیاز بازی را بدست آوریم. با یک گل از حریف پیش افتادیم اما امید خود را از دست ندادیم و با پیروزی زمین بازی را ترک کردیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار سخت پیروز بازی بودیم.

او درباره تعویض بابا رحمان، مدافع جدید چلسی در بین دو نیمه گفت: این بازیکن آسیب دیده نبود اما به خاطر اشتباه مهلکی که داشت، تصمیم گرفتم که او را تعویض کنم.

سرمربی هلندی چلسی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود. او گفت: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و باید اعتراف کنم که شایسته آن هم بودیم. در ۷ بازی اخیر خود در لیگ جزیره بازنده نبوده ایم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی از خود نشان داده ایم.

او ادامه داد: با اشتباه بسیار بدی که در خط دفاعی داشتیم یک گل به ساوتهمپتون هدیه دادیم اما خوشبختانه جبران کردیم. در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم بسیار منظم و سازمان یافته بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

چلسی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۶ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا