پیش بازی منچستریونایتد – آرسنال

منچستریونایتد شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۶ بازی خود در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند و این فرصت را دارند که با کسب پیروزی در این دیدار به رده ی پنجم جدول برگردند. منچستر امید چندانی به کسب سهمیه از لیگ ندارد و تمرکز خود را روی لیگ اروپا قرار …

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۶ بازی خود در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند و این فرصت را دارند که با کسب پیروزی در این دیدار به رده ی پنجم جدول برگردند. منچستر امید چندانی به کسب سهمیه از لیگ ندارد و تمرکز خود را روی لیگ اروپا قرار داده تا با قهرمانی در این جام بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. شیاطین سرخ د ر ۵ بازی اخیر خود،‌۲ شکست،‌۲ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی را سپری کرده اند. لوئیس فان‌خال،‌سرمربی یونایتد با نتایجی که اخیرا کسب کرده به شدت تحت فشار است و از همین رو با پیروزی در این دیدار می‌تواند خود را از این فشار شدید خارج کند. ۱۴ بازیکن یونایتد با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند ولی شرایط داوید دخیا،‌آنتونی مارسیال و کریس اسمالینگ برای این بازی ارزیابی خواهد شد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب ۵۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند و با تاتنهام رده دومی هم‌ امتیاز هستند. با توجه به پیروزی شب گذشته لستر،آرسنال برای حفظ فاصله اش با لستر باید در دیدار امروز به پیروزی برسد،‌هر چند که ونگر و شاگردانش می‌دانند کار سختی پیش روی آنها خواهد بود. توپ چی ها در ۵ تقابل اخیر خود با یونایتد ۲ پیروزی،‌۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و آمار تقریبا برای هر دو تیم مساوی است. امسال به نظر بهترین فرصت برای قهرمانی آرسنال است ولی شاگردان ونگر در طول فصل فرصت سوزی‌های زیادی داشته اند. چمبرلین،گابریل،‌کازورلا و ویلشر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی توپ‌چی ها در این بازی نیستند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا