مذاکره کفاشیان با دبیرکل AFC

بعد از جوسازی کشور عربستان در خصوص عدم حضور تیم‌های این کشور در ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال هم اقدامات زیادی را انجام داد تا دیدار تیم‌های ایرانی در کشور بی‌طرف برگزار نشود. فدراسیون فوتبال در آخرین تصمیم خود قصد دارد امروز نامه‌ای را به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و …

بعد از جوسازی کشور عربستان در خصوص عدم حضور تیم‌های این کشور در ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال هم اقدامات زیادی را انجام داد تا دیدار تیم‌های ایرانی در کشور بی‌طرف برگزار نشود.

فدراسیون فوتبال در آخرین تصمیم خود قصد دارد امروز نامه‌ای را به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و در این نامه مجددا امنیت کشور ایران را گوشزد کند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این مطلب گفت: ما صحبت‌هایی را با دبیر کل AFC داشتیم. قرار شد آنها گزارش ناظران دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند، ولی در مجموع از میزبانی ایران راضی بودند.

وی افزود: ما امروز نامه‌ای را به AFC می‌فرستیم و مجددا تاکید می‌کنیم که ایران کشور امنی است. گواه این ادعا هم این است که تیم‌های قطری و اماراتی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا هیچ مشکلی نداشته‌اند.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا