سیمئونه: بخاطر بردن رئال پایکوبی نمی‌کنیم

اتلتیکومادرید دیه‌گو سیمئونه روز گذشته (شنبه) دست به کار بزرگی زد و برای سومین بار متوالی رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد و فاصله‌اش را با کهکشانی‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا به چهار امتیاز افزایش داد. سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی درباره کم تعداد بودن گل‌های زده تیمش قبل از …

اتلتیکومادرید دیه‌گو سیمئونه روز گذشته (شنبه) دست به کار بزرگی زد و برای سومین بار متوالی رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد و فاصله‌اش را با کهکشانی‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا به چهار امتیاز افزایش داد.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی درباره کم تعداد بودن گل‌های زده تیمش قبل از دربی مادرید، اشاره داشت و گفت: ماهیت بازی ما بسیار روشن است. سطح تلاش‌هایی که تیم در این بازی نشان داد همیشه همین اندازه بوده است. در این بازی به گل رسیدیم و موقعیت‌هایی برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. این بازی از آن بازی‌های بود که زیرکی و سختکوشی سرنوشتش را رقم می‌زد. ما بعد از ۲۰ دقیقه اول، بازی را کنترل کردیم. تورس و گریزمان در این بازی جابه‌جایی‌های فوق‌العاده‌ای در خط حمله داشتند. ما پس از ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به مراتب سریع‌تر بودیم.

از سر گرفته شدن روند گلزنی گریزمان موضوع دیگری بود که سیمئونه به آن اشاره کرد و گفت: نکته خوب درباره آنتوان این است که او از شدت انتظاراتی که مردم از او دارند راضی است. خوشبختانه او توانست گل پیروزی ما را به ثمر برساند.

آیا سیمئونه پیش‌بینی چنین دربی را کرده بود؟ او در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: بازی همان‌طوری بود که از یک بازی بزرگ در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر تیمی بزرگ و پرستاره مانند رئال مادرید انتظار می‌رود. ما غرورآمیز، با انگیزه و پرشور بازی کردیم. بازی فوق‌العاده‌ای بود. یک بار دیگر هواداران ما به تیم‌شان افتخار خواهند کرد. انتظار داشتم که مثل همه بازی‌ها، در مقطعی از زمان مسابقه به زحمت بیفتیم، اما پس از ۲۰ دقیقه به خودمان آمدیم. ما به برنامه بازی‌مان پایبند ماندیم و کارمان را زیبا و آسان انجام دادیم. بازی که انجام دادیم، نشانه‌ای از سطح واقعی اتلتیکومادرید است.

این سومین پیروزی متوالی اتلتیکومادرید در دربی‌هایی است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. سیمئونه اما بابت این موضوع چندان هیجان‌زده نبود. او گفت: ما به خاطر این موضوع ترانه نمی‌سراییم و پایکوبی نمی‌کنیم. توضیح اینکه بازیکنان من چه احساسی دارند، خطرناک است. ما هم سرانجام یک بازی را می‌بازیم، اما تیم با همان روحیه سابق به کارش ادامه خواهد داد. ما داریم حال و آینده‌ای بهتری را در کنار هم می‌سازیم.

به نظر سیمئونه آیا قهرمانی لالیگا از دسترس اتلتیکومادرید خارج شده است؟ او در جواب این پرسش اظهار داشت: بارسلونا عالی است و به نظر من بعید است که این تیم سه امتیاز بازیش برابر سویا را از دست بدهد. ذهن ما روی رسیدن به اهداف خودمان متمرکز است. می‌خواهیم تا جای ممکن پیشروی کنیم و در بالاترین رده ممکن فصل را به پایان برسانیم. اکنون زمان خوبی برای ارزیابی کارهای‌مان است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا