میهایلوویچ از مشکل بزرگ میلان سخن گفت

به نقل از اسکای اسپورتس، میلان در هفته بیست و هفتم رقابت های سری A در سن سیرو از تورینو پذیرایی کرد و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا ثابت کند که با سینیشا میهایلوویچ متحول شده است و این شانس را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را …

به نقل از اسکای اسپورتس، میلان در هفته بیست و هفتم رقابت های سری A در سن سیرو از تورینو پذیرایی کرد و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا ثابت کند که با سینیشا میهایلوویچ متحول شده است و این شانس را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

شاگردان میهایلوویچ هفته قبل هم در خانه ناپولی یک امتیاز ارزشمند را به دست آوردند و این نشان می دهد که آنها در شرایط خوبی به سر می برند.

سرمربی میلان بعد از پیروزی برابر تورینو گفت: خوشبختانه روند خوبی را پشت سر می گذاریم و دیدارهای اخیر نشان می دهد که میلان این شانس را دارد که جزو سه تیم نخست جدول رده بندی باشد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آورد. هفته های باقیمانده بسیار حساس هستند و هیچ فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیاز وجود ندارد.

او ادامه داد: همه دیدند که بازیکنان میلان برای پیروز شدن نهایت تلاش خود را به کار می گیرند و تا پایان می جنگند. باید به تلاش خود ادامه دهیم و پیروزیهای بیشتری به دست آوریم. اگر می خواهیم که جزو تیم های بالانشین جدول رده بندی باشیم باید به این روند خوب خود ادامه دهیم. نتیجه سه دیدار آینده ثابت خواهد کرد که آیا میلان می تواند جزو سه تیم نخست جدول رده بندی باشد یا نه. دیگر تیم ها نیز چنین شرایطی را دارند و رقابت در جدول رده بندی به اوج حساسیت خود رسیده است.

میهایلوویچ در پایان سخنان خود گفت: بازیکنان میلان از هیچ تیمی نمی ترسند. آنها در هر دیداری برای پیروزی به میدان می روند و این بسیار خوب است. مشکل اساسی که ما در شرایط کنونی داریم این است که از فرصت های گلزنی خود به خوبی استفاده نمی کنیم و این آزار دهنده است. در دیدار برابر تورینو هم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. این نشان می دهد که میلان هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

شاگردان میهایلوویچ با پیروزی که در این دیدار به دست آوردند ۴۷ امتیازی شدند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند تا به تیم سوم که رم است شش امتیاز اختلاف داشته باشند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا