اسپالتی: رم در مسیر درستی قرار دارد

لوچانو اسپالتی سرمربی آ.اس‌رم پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل امپولی با نتیجه ۳ برصفر اظهار داشت شاگردانش در مسیر درستی قرار دارند و رم تفکر صحیح را دارد. اسپالتی پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: عملکرد بازیکنان خوب بود. آنها یکپارچه بودند می‌دانستند چطور مقابل تیم قدرت بازی کنند. در …

لوچانو اسپالتی سرمربی آ.اس‌رم پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل امپولی با نتیجه ۳ برصفر اظهار داشت شاگردانش در مسیر درستی قرار دارند و رم تفکر صحیح را دارد.

اسپالتی پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: عملکرد بازیکنان خوب بود. آنها یکپارچه بودند می‌دانستند چطور مقابل تیم قدرت بازی کنند. در این دیدار ما ۳ گل به حریف زدیم و ثابت کردیم که قدرتمند ظاهر شدیم و در مسیر درستی قرار داریم.

وی افزود: ما در بازی گذشته نیز با این سیستم بازی کردیم و نتیجه گرفتیم. واقعیت این است که تمام بازیکنان آماده هستند و ما نیمکت خوبی داریم. از ناحیه تاکتیکی ما تمام تلاش خود را کردیم تا ژکو  را در نوک حمله قرار دهیم تا توپ را حفظ کند.

در پایان از اسپالتی درباره شکست رئال مادرید مقابل اتلتیکو پرسیدند که آیا در بازی برگشت می‌تواند از این فرصت استفاده کند، وی جواب داد: بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل رئال بازی برگشت برای ما بسیار سخت شد و پیروزی در دیدار برگشت تا حدوی دور از انتظار به نظر می‌رسد. اما ما سعی می‌کنیم که این طور بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا