رانیری: هر دیداری برای ما مثل فینال است

به نقل از اسکای اسپورت، نتایج درخشان لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد. این تیم در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم به مصاف نورویچ سیتی رفت و با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، پیروز بازی شد تا سه امتیاز حیاتی دیگر را بدست آورد و به یکه …

به نقل از اسکای اسپورت، نتایج درخشان لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد. این تیم در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم به مصاف نورویچ سیتی رفت و با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، پیروز بازی شد تا سه امتیاز حیاتی دیگر را بدست آورد و به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

کلودیو رانیری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار مهم است که به دیگر تیم ها ثابت کنیم که توان پیروز شدن را داریم. لسترسیتی به این توانایی رسیده است که برابر هر تیمی پیروز شود. البته باید این را بگویم که هر تیمی هم این توانایی را دارد که برابر لسترسیتی به پیروزی برسد و این ویژگی و شاخصه رقابت های لیگ برتر انگلیس است. هر دیداری برای ما حکم یک فینال را دارد. این تفکر ما است و آن را بسیار جدی می گیریم.

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی ادامه داد: تا قبل از این دیدار کمی نگران بودم. دو هفته بود که از رقابت به دور بودیم. می ترسیدم که بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر نبرند و این من را نگران کرده بود. اما خوشبختانه موفق شدیم که سه امتیاز حساس بازی را به دست آوریم و الان بسیار خوشحال و آسوده خاطر هستم. دیگر این دیدار را باید فراموش کنیم و به دیدار حساس برابر وست برومویچ باید فکر کرد.

لسترسیتی با این پیروزی که بدست آورد، به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد و با نزدیکترین تعقیب کننده اش که تاتنهام است پنج امتیاز اختلاف دارد البته یک بازی بیشتر نسبت به این تیم انجام داده است و سفید پوشان وایت هارت لین در هفته بیست و هفتم باید به مصاف آرسنال روند که نتیجه تساوی بهترین خبر برای لسترسیتی خواهد بود.

۱۷۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا