گردان: الاتحاد اصلی‌ترین حریف ماست

گردان ابتدا در مورد دیدار برگشت سپاهان مقابل النصر که روز سه‌شنبه در امارات برگزار خواهد شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این بازی مطمئناً با بازی قبلی خیلی تفاوت خواهد داشت. ما در امارات کار سختی در پیش داریم، ولی نسبت به نتیجه گرفتن در این مسابقه خوش‌بین هستم. ما می‌توانیم برنده میدان …

گردان ابتدا در مورد دیدار برگشت سپاهان مقابل النصر که روز سه‌شنبه در امارات برگزار خواهد شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این بازی مطمئناً با بازی قبلی خیلی تفاوت خواهد داشت. ما در امارات کار سختی در پیش داریم، ولی نسبت به نتیجه گرفتن در این مسابقه خوش‌بین هستم. ما می‌توانیم برنده میدان باشیم، ولی با توجه به اختلاف سطح ارتفاع کارمان سخت می‌شود، چون این موضوع انرژی بازیکنان سپاهان را تا حدودی می‌گیرد. با این حال اگر خودمان باشیم می‌توانیم پیروزی بازی قبلی را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان با پیروزی مقابل النصر به آرامش رسیده است، خاطرنشان کرد: شرایط نسبت به گذشته بهتر است، ولی هنوز با آن چیزی که خودمان می‌خواهیم فاصله داریم. ما هفته‌های زیادی پیروز نشدیم و شکست دادن النصر اتفاق خوبی بود، ولی هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم. باید در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در لیگ برتر هم نتایج بهتری بگیریم. ما برای خارج شدن از بحران نیاز به چند برد پیاپی داریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در مورد دلایل بحران این تیم گفت:‌ به هر حال مسائل مختلفی نقش داشت که هم فنی بود و هم غیرفنی. یکسری مسائل در بیرون از زمین به تیم ما فشار می‌آورد و تمرکز بازیکنان را می‌گرفت. من چند سال است که در اصفهان فوتبال بازی می‌کنم. در این مدت که برای ذوب‌آهن و سپاهان بازی کرده‌ام، هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم.

گردان در واکنش به برخی از انتقادها که از استیماچ در این مدت انجام گرفت، خاطر نشان کرد: او می‌خواهد خیلی چیزها به سپاهان اضافه کند. استیماچ از کشور دیگری به ایران آمده است و هیچ تجربه‌ای در ایران نداشت. او قطعاً به مرور زمان شرایط بهتری پیدا می‌کند.

وی در مورد شانس صعود سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تیم خوبی داریم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. تمام تیم‌های هم‌گروه ما قابل احترام هستند، ولی به نظر من الاتحاد اصلی‌ترین حریف سپاهان برای صعود از این گروه است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا