جریمه سامسونگ به اپل لغو شد

دادگاه در سال ۲۰۱۴ رأی داده بود که سامسونگ ثبت اختراع اپل را نقض کرده و باید ۱۱۹.۶ میلیون دلار جریمه پرداخت کند اما سامسونگ با این رأی مخالفت کرد و اعلام کرد درخواست استیناف خواهد کرد. اپل ادعا کرده بود ویژگی‌هایی مانند quick links،  slide to unlock وauto correct  توسط سامسونگ کپی‌برداری شده است …

دادگاه در سال ۲۰۱۴ رأی داده بود که سامسونگ ثبت اختراع اپل را نقض کرده و باید ۱۱۹.۶ میلیون دلار جریمه پرداخت کند اما سامسونگ با این رأی مخالفت کرد و اعلام کرد درخواست استیناف خواهد کرد.

اپل ادعا کرده بود ویژگی‌هایی مانند quick links،  slide to unlock وauto correct  توسط سامسونگ کپی‌برداری شده است ولی دیروز دادگاه اعلام کرد لینک سریع توسط سامسونگ نقض نشده و دو مورد دیگر نیز مصداق نداشته و در عوض اپل دست به نقض کپی‌رایت سامسونگ زده است.

این تصمیم یک ماه پس از درخواست اپل از دادگاه عالی آمریکا علیه سامسونگ صورت می‌گیرد که کمپانی کره‌ای قول پرداخت جریمه ۵۴۸ میلیون دلاری را در کیس دیگری داده اما اعلام کرده علیه این تصمیم نیز اقدام قانونی انجام می‌دهد. اپل نیز از دادگاه عالی درخواست کرده تا جلوی بازگرداندن احتمالی پول به سامسونگ را بگیرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا