نسخه خاص از میتسوبیشی ASX + عکس

دو خودروی شناخته شده‌ای که یکی از آن‌ها (ASX) هم اکنون در داخل کشور عرضه می‌شود و دیگری (L200) هم مدل‌های سابق آن در کشور عرضه می‌شد و اخیراً هم خبرهایی در خصوص ورود مدل جدید آن به بازار کشور منتشر شده است. دو خودروی کانسپت ما یعنی کراس اوور میتسوبیشی ASX و پیکاپ L200، …

دو خودروی شناخته شده‌ای که یکی از آن‌ها (ASX) هم اکنون در داخل کشور عرضه می‌شود و دیگری (L200) هم مدل‌های سابق آن در کشور عرضه می‌شد و اخیراً هم خبرهایی در خصوص ورود مدل جدید آن به بازار کشور منتشر شده است.

دو خودروی کانسپت ما یعنی کراس اوور میتسوبیشی ASX و پیکاپ L200، از این به بعد در قالب نسخه ویژه با لقب GEOSEEK شناخته خواهند شد که به صورت مشترک در رنگ آمیزی خاکستری بدنه و خطوط نارنجی رنگ، چراغ‌های مه شکن، رینگ جدید، لبه‌های گلگیر، اسپویلر سقفی، سپر عقب جدید، قاب دوباره طراحی شده آینه‌ها و دیگر چاشنی‌های جانبی با یکدیگر اشتراکاتی دارند.علاوه بر این‌ها، در مقابل خودرو و بر روی سینی آلومینیومی زیر سپر جلو، حفره‌هایی اصطلاحا دنده کمپینگ تعبیه شده که می‌توان دوچرخه را در آن جا نصب کرد.

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX
از این نسخه خاص ASX در ژنو به صورت کامل رونمایی می شود

اگر چه تصاویری از داخل کابین این دو خودروی کانسپت شناخته شده در دسترس نیست، ولی شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده که در داخل کابین هم خطوطی نارنجی رنگ، روکش‌های پارچه‌ای و جیر برای صندلی‌ها و همچنین بهبودهایی را در پنل‌های سیستم تهویه مطبوع کابین در نظر گرفته است. هرچند تغییراتی بیشتر از این‌ها در داخل کابین صورت گرفته که میتسوبیشی از گفتن آن‌ها تا روز معرفی رسمی در ژنو سوئیس امتناع کرده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا